نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Metal Gear Solid در بازی Dreams ماه قبل معرفی شد و بازی‌بازهای زیادی را تحت تاثیر قرار داد. ما برای شما یک خبر خوب و یک خبر بد داریم؛ در ادامه با وبسایت خبری گیمفا همراه باشید. خبر خوب این است که سازنده‌ی نسخه‌‌ی بازسازی شده‌، به‌ طور خستگی ناپذیری در حال […]

سازنده‌ی Metal Gear Solid Remake در بازی Dreams وظیفه‌ی ساخت تجهیزات را بر عهده‌ی بازی‌بازها قرار داد 

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Metal Gear Solid در بازی Dreams ماه قبل معرفی شد و بازی‌بازهای زیادی را تحت تاثیر قرار داد. ما برای شما یک خبر خوب و یک خبر بد داریم؛ در ادامه با وبسایت خبری گیمفا همراه باشید.

خبر خوب این است که سازنده‌ی نسخه‌‌ی بازسازی شده‌، به‌ طور خستگی ناپذیری در حال ساختن محیط‌های باز این نسخه است تا بتواند تجربه‌ای مطلوب را برای طرفداران هدیه کند. خبر بد این است که ویژگی یاد شده، تمام چیزی است که بازی‌بازها بدست خواهند آورد.

متاسفانه سازنده‌ بازی، برلی ریگال (Bearly Regal) به بیماری دچار شده و توضیح داد:

برنامه‌ی اصلی من این بود که نسخه‌ی اولیه‌ی بازی را به طور کامل در بازی Dreams بازسازی کنم ولی متاسفانه زمان کافی برای ادامه‌ی پروژه را ندارم و سلامتی من دچار مشکل شده است، در نتیجه ساخت تجهیزات و مراحل را بر عهده‌ی خودتان قرار می‌دهم.

این یک اتفاق ناراحت‌کننده برای طرفداران است اما وی مکانیزمی در بازی قرار داده تا بازی‌بازان بتوانند تجهیزات و مراحل خودشان را بسازند.

اگر شما به هر ۱۳ آیتم جیره (Rations) که در محیط پخش شده‌اند دست پیدا کنید، ابزاری برای شما آزاد می‌شود تا با آن بتوانید مراحل و تجهیزات خودتان را ساخته و خاطرات گذشته‌ی خود را زنده کنید. هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear نیز در صفحه‌ی اجتماعی خود برای وی آرزوی سلامتی کرد.

منبع متن: gamefa