مجموعه‌ی Counter-Strike امروز رسما بیست ساله شد. حال به مناسبت سالگرد عرضه‌ی این عنوان، استودیو ولو (Valve)، اطلاعاتی را در رابطه با موضوع سالگرد این اثر خود با طرفداران به اشتراک گذاشت. صیح امروز، ولو با جملات زیر، به استقبال جشن ۲۰ سالگی مجموعه‌ی Counter-Strike رفت: ۲۰ سال قبل، یک ماد ساده برای عنوان Half-Life […]

عرضه‌ی نقشه‌ی Dust II Classic برای عنوان CS:GO به مناسبت سالگرد این عنوان

مجموعه‌ی Counter-Strike امروز رسما بیست ساله شد. حال به مناسبت سالگرد عرضه‌ی این عنوان، استودیو ولو (Valve)، اطلاعاتی را در رابطه با موضوع سالگرد این اثر خود با طرفداران به اشتراک گذاشت.

صیح امروز، ولو با جملات زیر، به استقبال جشن ۲۰ سالگی مجموعه‌ی Counter-Strike رفت:

۲۰ سال قبل، یک ماد ساده برای عنوان Half-Life باعث شد تا جهان بازی‌های ویدئویی تغییر کند. با وجود پیشرفت پیوسته‌ی و تغییرات بی‌ثبات طی این سال‌ها، مجموعه‌ی Counter-Strike اصول اصلی خود را زیر پا نگذاشت: یادگیری آسان، سیستم پیشرفت برای یک عمر و پشتیبانی از یک جامعه‌ی بزرگ و جهانی.

استودیوی ولو همچنین به معرفی نقشه‌ی Dust II Classic اقدام کرد. نقشه‌ی مورد نظر در قالب یک پوسته برای نقشه‌ی اصلی Dust II برای  حالت Casual بازی Counter-Strike: Global Offensive عرضه خواهد گشت.

همچنین در ادامه طی بروزرسانی، شاهد بهینه‌سازی‌هایی در بخش گیم‌پلی اصلی بازی و همچنین حالت Danger Zone خواهیم بود. آیتم‌های جدید تزئینی بسیاری نیز برای خرید به مناسبت این سالگرد در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

Counter-Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. همچنین این اثر در آذر سال ۹۷ (دسامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی رایگان شد.

منبع متن: gamefa