فصل‌های بازی Animal Crossing:New Horizons با مکان زندگی شما در واقعیت، یکسان و هم‌گام خواهند بود. سرانجام بازی‌بازان می‌توانند آب‌ و‌ هوای واقعی نیمکره‌ی جنوبی را تجربه کنند. در بازی Animal Crossing:New Horizons، فصل‌ها همانند نسخه‌ها‌ی پیشین محدود به آب‌ و هوای نیمکره‌ی شمالی نیستند. بلکه این نسخه به بازی‌بازان اجازه‌ی هماهنگ‌سازی فصل‌ها را با […]

فصل‌های بازی Animal Crossing:New Horizons دارای آب و هوایی واقعی خواهند بود

فصل‌های بازی Animal Crossing:New Horizons با مکان زندگی شما در واقعیت، یکسان و هم‌گام خواهند بود. سرانجام بازی‌بازان می‌توانند آب‌ و‌ هوای واقعی نیمکره‌ی جنوبی را تجربه کنند.

در بازی Animal Crossing:New Horizons، فصل‌ها همانند نسخه‌ها‌ی پیشین محدود به آب‌ و هوای نیمکره‌ی شمالی نیستند. بلکه این نسخه به بازی‌بازان اجازه‌ی هماهنگ‌سازی فصل‌ها را با منطقه‌ی جغرافیایی خود می‌دهد. بنابراین اگر در نیمکره‌ی شمالی زندگی می‌کنید، بازی به‌ درستی پاییز و زمستان را همانند پاییز و زمستان استرالیا نمایش خواهد داد.

این خبر توسط یکی از تهیه کنندگان Animal Crossing به نام هیساشی نوگامی (Hisashi Nogami) در جریان نمایش زنده‌ی Nintendo Threehouse مورد تایید قرار گرفت. ساختار بازی Animal Crossing:New Horizons تغییرات زیادی کرده است؛ بازی‌بازان را به سرزمین‌های متروک می‌برد تا در آنجا شهرک خود را بنا کنند. صنایع دستی، دستور‌العمل‌ها و سایر مسائل کیفی زندگی نیز دستخوش تغییر شده‌اند.

Animal Crossing:New Horizons در تاریخ جمعه ۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می شود. تاریخ اولیه‌ی عرضه‌ی بازی امسال بود اما نینتندو به علت کامل‌تر‌شدن بازی تصمیم به عرضه‌ی آن با‌ تاخیر گرفت. منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتر از این بازی باشید.

منبع متن: gamefa