هیدتاکا میازاکی به تازگی طی مصاحبه‌ی جدیدی که با وب‌سایت IGN انجام داده به این نکته اشاره کرده است که داستان بازی Elden Ring روایتی مشابه دو بازی Darksouls و Bloodborne خواهد داشت آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی فرام‌سافتور یعنی Sekiro، اگرچه نقاط مشترک زیادی با عناوین این استودیو داشت اما از دو جهت […]

داستان بازی Elden Ring روایتی مشابه سری Darksouls خواهد داشت

هیدتاکا میازاکی به تازگی طی مصاحبه‌ی جدیدی که با وب‌سایت IGN انجام داده به این نکته اشاره کرده است که داستان بازی Elden Ring روایتی مشابه دو بازی Darksouls و Bloodborne خواهد داشت

آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی فرام‌سافتور یعنی Sekiro، اگرچه نقاط مشترک زیادی با عناوین این استودیو داشت اما از دو جهت کاملا متفاوت بود؛ در درجه‌ی اول مبارزات و دوم سبک روایت داستانی. بازی Sekiro به واسطه‌ی میان پرده‌های بیشتر، روایت داستانی مستقیم‌تری داشت. اما شاید کنجکاو باشید که بازی جدید این استودیو یعنی Elden Ring چه سبکی را در پیش خواهد گرفت؟

هیدتاکا میازاکی به تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN به این نکته اشاره کرد که آن‌ها تمایل دارند تا با Elden Ring به همان سبک روایت سنتی که در بازی‌های Darksouls و Bloodborne مشاهده کردیم، بازگردند. به بیان ساده‌تر، بر خلاف بازی Sekiro، داستان بازی Elden Ring به صورت مستقیم و از طریق میان پرده‌ها روایت نمی‌شود بلکه بازی‌بازان با کاوش در دنیای بازی، صحبت با شخصیت‌های مختلف و مطالعه‌ی کتیبه‌ها یا توضیحات مربوط به آیتم‌ها، می‌توانند به جزئیات داستانی بازی پی ببرند. بر همین اساس طبق گفته‌های آقای میازاکی، کاوش در دنیای بازی Elden Ring نیز گسترده‌تر خواهد بود که این موضوع فرصتی را برای سازندگان فراهم می‌آورد تا بتوانند داستان عمیق‌تری را روایت کنند. به علاوه  از آنجایی که شخصیت بازی Elden Ring قابل شخصی سازی است، به نظر می‌رسد داستان آن بیشتر در ارتباط با دنیای بازی خواهد بود تا اینکه بخواهد به ماجرای سفر شخصیت اصلی اختصاص داشته باشد.

پیش از این بیان شده بود که بازی Elden Ring از نظر گیم‌پلی بسیار مشابه بازی Dark Souls خواهد بود که شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید. در صورتی که هنوز تریلر معرفی این بازی را مشاهده نکرده‌اید، آن را در این نشانی خواهید یافت. بازی Elden Ring برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی معرفی شده است و فعلا از تاریخ انتشار آن خبری در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa