روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر گشت که اطلاعاتی در رابطه با پرفروش‌ترین عناوین عرضه شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را به ما ارائه می‌داد. همچنین با بررسی دقیق‌تر این لیست، متوجه زمان عرضه‌ی احتمالی عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima شدیم. در لیست مورد نظر، تاریخ رسمی بازی Death Stranding قرار گرفته است […]

شایعه: تاریخ عرضه‌ی Ghost of Tsushima لو رفت

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر گشت که اطلاعاتی در رابطه با پرفروش‌ترین عناوین عرضه شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را به ما ارائه می‌داد. همچنین با بررسی دقیق‌تر این لیست، متوجه زمان عرضه‌ی احتمالی عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima شدیم.

در لیست مورد نظر، تاریخ رسمی بازی Death Stranding قرار گرفته است اما تنها یک عدد ۱۹ رو به روی نام بازی Ghost of Tsushima بدون اعلام ماه عرضه قرار داده شده است. بسیاری بر این باوراند که با توجه به این لیست، Ghost of Tsushima طی سال ۲۰۱۹ عرضه می‌گردد اما باید به این موضوع توجه کرد که قرار گرفتن عدد ۱۹ صرفا به سال میلادی اشاره نمی‌کند.

در حال حاضر شرکت سونی تنها سه عنوان انحصاری را در پیش رو دارد و عرضه‌ی دو بازی بزرگ از سه بازی مورد نظر، به نظر بسیار کار اشتباه و غیر ممکنی است. در واقع عدد ۱۹ که رو به روی نام Ghost of Tsushima قرار گرفته، اشاره به سال مالی ۲۰۱۹ دارد که پایان آن را در ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ (۶ آوریل ۲۰۲۰) شاهد خواهیم بود.

با توجه به تاریخ مورد نظر، به نظر می‌رسد که ما شاهد عرضه‌ی آخرین اثر استودیوی ساکر پانچ پروداکشن (Sucker Punch Productions) طی نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ و تقریبا نزدیک به زمان عرضه‌ی کنسول نسل بعد شرکت سونی باشیم. بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده توسط سونی، این شرکت احتمالا تاریخ انتشار عنوان Ghost of Tsushima را در جمعه ۷ شهریور ۹۸ (۳۰ اوت ۲۰۱۹) اعلام خواهد کرد.

Ghost of Tsushima در سال ۲۰۱۷ و طی هفته‌ی گیم پاریس معرفی گشت. این اثر، در واقع در سال ۱۲۴۷ میلادی و به ماجرای حمله‌ی مغول‌ها به جزیره‌ی سوشیما در کشور ژاپن می‌پردازد. این عنوان دبه صورت جهان‌باز و احتمالا سبک نقش آفرینی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و همچنین کنسول‌بازی نسل بعد سونی در دست توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa