پس از مشخص شدن حضور آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) در بازی Cyberpunk 2077 طی رویداد E3 2019 و در جریان کنفرانس شرکت ماکروسافت، بسیاری نسبت به وجود چنین بازیگری در روند ساخت این عنوان ابراز امیدواری کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که پس از شخصیت اصلی بازی، صدای او را بیش از هر شخص […]

Cyberpunk 2077 | کیانو ریوز بیشترین خط دیالوگ را پس از شخصیت اصلی بازی در اختیار دارد

پس از مشخص شدن حضور آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) در بازی Cyberpunk 2077 طی رویداد E3 2019 و در جریان کنفرانس شرکت ماکروسافت، بسیاری نسبت به وجود چنین بازیگری در روند ساخت این عنوان ابراز امیدواری کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که پس از شخصیت اصلی بازی، صدای او را بیش از هر شخص دیگری در این عنوان خواهیم شنید.

آقای کیانو ریوز با حاضر شدن در کنفرانس شرکت ماکروسافت در رویداد E3 2019، با تائید حضور خود در بازی Cyberpunk 2077، از کیفیت بالای ساخت این بازی صحبت کرد. پس از اتمام این کنفرانس نیز سازندگان آن در مصاحبه‌هایی از نقش مهم و بسیار حیاتی شخصیت مربوط به آقای ریوز یعنی Johnny Silverhand این عنوان گفته‌اند.

آقای مارسین ایوینسکی (Marcin Iwinski)، یکی از موسسین ارشد استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که شخصیت مربوط به آقای ریوز پس از شخصیت اصلی بازی، بیشترین خط دیالوگ را در بازی به خود اختصاص داده و برای صداگذاری شخصیت Johnny Silverhand، آقای ریوز ۱۵ روز کامل را در اتاق صدابرداری سپری کرده است. با این اوصاف، می‌توان صحبت سازندگان را مبنی بر اهمیت بسیار بالای شخصیت Johnny Silverhand در روند داستان بازی Cyberpunk 2077 تائید کرد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ( ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa