نینتندو امروز در پیامی اظلاعات جدیدی از انتشار بازی Luigi’s Mansion 3 را در دسترس طرفداران و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار داد. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این خصوص، در ادامه با ما همراه باشید. شرکت نینتندو در جریان مراسم E3 2019 به معرفی عناوین بسیاری مانند Daemon X Machine و Animal Crossing: New […]

بازی Luigi’s Mansion 3 اواخر امسال عرضه خواهد شد

نینتندو امروز در پیامی اظلاعات جدیدی از انتشار بازی Luigi’s Mansion 3 را در دسترس طرفداران و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار داد. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این خصوص، در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت نینتندو در جریان مراسم E3 2019 به معرفی عناوین بسیاری مانند Daemon X Machine و Animal Crossing: New Horizons پرداخت که می‌توان عملکرد آن‌ها را مثبت دانست. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی شده را Luigi’s Mansion 3 دانست؛ چرا که مطمئنا عده‌ی زیادی برای تجربه‌ی آن منتظر هستند. اتفاقات بسیاری برای شخصیت Luigi در این بازی معمایی رخ می‌دهد و او پس از چند مرحله شجاعت بیشتری به دست آورده و به ترس خود غلبه می‌کند. اطلاعات بیشتر در خصوص بازی به همراه تریلری از آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. گفتنی است که استودیوی نکست لول گیمز (Next Level Games) وظیفه‌ی ساخت عنوان مذکور را برعهده داشته است.

طبق اعلام نینتندو، بازی Luigi’s Mansion 3 اواخر امسال در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است اما ظاهرا طرفداران ماریو و دوستانش بین ماه‌های سپتامبر تا دسامبر قادر به دریافت یکی دیگر از این عناوین مهیج خواهند بود. در صورت انتشار اخبار بیشتر در مورد این بازی، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa