همان‌طور که می‌دانید، بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در یک دنیای فانتزی و تخیلی جریان دارد. اگرچه تیم سازنده از زمان معرفی بازی بیشتر برروی شهر Night City تمرکز کرده بود ولی به نظر می‌رسد دنیای جدیدترین ساخته‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) به این شهر خلاصه نمی‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، شما […]

جهان Cyberpunk 2077 به شهر Night City خلاصه نمی‌شود

همان‌طور که می‌دانید، بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در یک دنیای فانتزی و تخیلی جریان دارد. اگرچه تیم سازنده از زمان معرفی بازی بیشتر برروی شهر Night City تمرکز کرده بود ولی به نظر می‌رسد دنیای جدیدترین ساخته‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) به این شهر خلاصه نمی‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، شما می‌توانید به منطقه‌ای به نام Badlands که بیرون از شهر قرار گرفته نیز، سر بزنید.

طراح ارشد ماموریت‌های بازی، آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، درباره‌ی این منطقه بیان کرده است:

Badlands به مناطقی گفته می‌شود که اطراف شهر Night City را احاطه کرده است. بازی‌بازان می‌توانند شهر را ترک کرده و در این منطقه که به خاطر خشک‌سالی‌های ۵۰ سال گذشته، از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۷۷، کاملا نابود شده است، به گشت و گذار بپردازند. ماموریت‌های ویژه و محتوای خاص مربوط به یک عنوان جهان‌باز برای این منطقه طراحی شده است. این تنها شهر نیست که شما با آن روبه‌رو خواهید شد.

منطقه‌ی Badlands خالی از سکنه نبوده و همانند هر منطقه‌ی دیگر که تحت مدیریت یک گروه خاص است، این منطقه نیز تحت سلطه‌ی گروه Nomad قرار دارد. شما حتی می‌توانید در زمان ساختن شخصیت، Nomad را به عنوان گذشته‌ی خود انتخاب کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

منبع متن: gamefa