زمانی که Cyberpunk 2077 در دست توسعه قرار داشت، لیستی منتشر شد که به خلق وسایل نقلیه‌ی پرنده اشاره می‌کرد و بسیاری گمان کردند که امکان کنترل آن‌ها در بازی وجود دارد و می‌توان ازادانه به پرواز درآمد ولی متاسفانه اینگونه نیست. با این که در بازی توانایی راندن انواع و اقسام ماشین و موتور‌سیکلت […]

Cyberpunk 2077 | شما می‌توانید شنا کنید ولی نمی‌توانید پرواز کنید

زمانی که Cyberpunk 2077 در دست توسعه قرار داشت، لیستی منتشر شد که به خلق وسایل نقلیه‌ی پرنده اشاره می‌کرد و بسیاری گمان کردند که امکان کنترل آن‌ها در بازی وجود دارد و می‌توان ازادانه به پرواز درآمد ولی متاسفانه اینگونه نیست.

با این که در بازی توانایی راندن انواع و اقسام ماشین و موتور‌سیکلت وجود دارد ولی از وسایل نقلیه‌ی پرنده، تنها به صورت عناصر داستانی استفاده شده که در بعضی از مراحل‌، شما می‌توانید سوار آن‌ها شوید ولی کنترلی بر آن‌ها ندارید. در بازی تعدادی قایق نیز به چشم می‌خورد ولی نمی‌شود از آن‌ها استفاده کرد و به قایقرانی پرداخت؛ هرچند قابلیت شنا کردن وجود دارد.

طراح ارشد مراحل بازی اقای پاول ساسکو ( Pawel Sasko ) طی مصاحبه‌ای می‌گوید :

اگر من بخواهم در این راب توضیح بیشتری بدهم به ناچار مجبور به اسپویل قسمتی از داستان می‌شوم، پس از این امر پرهیز می‌کنم ولی تا این اندازه بگویم که در لحظاتی از بازی، شما در وسایل نقلیه‌ی پرنده قرار می‌گیرید ولی کنترل و هدایت آن‌ها از دست شما خارج است. با این حال برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از انواع اتومبیل و موتور‌سیکلت استفاده کنید و از حس نابی که این وسایل به شما منتقل می‌کنند، لذت ببرید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ( ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی ) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی عرضه می شود.

منبع متن: gamefa