جزئیات جدیدی از عنوان مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R. 2 منتشر شد؛ پشتیبانی از ماد، تکنولوژی مورد استفاده و بیشتر

یک کاربر YouTube به نام "Antishnaps" به تازگی ویدیویی از مصاحبه با توسعه‌دهندگان عنوان S.T.A.L.K.E.R. 2 را منتشر کرده که طی آن استودیو GSC GameWorld جزئیات جدیدی از این بازی مورد انتظار، که تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما گفته شده که تا سال 2021 آماده می‌شود، را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس تایید GSC GameWorld، عنوان STALKER 2 فاقد هر گونه حالت بازی Battle Royale خواهد بود. در حالی که بسیاری از سازندگان این روزها این حالت بازی چندنفره را در بازی خود پیاده‌سازی می‌کنند اما GSC GameWorld علاقه‌ای به انجام چنین کاری ندارد.

منبع الهام اصلی S.T.A.L.K.E.R. 2، سه‌گانه ابتدایی همین سری بازی یعنی Shadow of Chernobyl ،Clear Sky و Call of Pripyat بوده و ویژگی اصلی آن، اتمسفر منحصر به فردش خواهد بود. هدف سازندگان خلق عنوانی اتمسفریک و مرموز و ارائه تجربه‌ای مشابه با اولین قسمت STALKER خواهد بود.

علاوه بر این، هدف تیم سازنده این است که در ساخت S.T.A.L.K.E.R. 2 از جدیدترین و بهترین تکنولوژی موجود استفاده کند تا بازی "بسیار مدرن" به نظر برسد. متاسفانه GSC GameWorld به تکنولوژی‌های گرافیکی مدرنی که این روزها در بازی‌های بزرگ دیده می‌شود مانند Ray Tracing یا Photogrammetry اشاره‌ای نکرد اما با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا انتشار  S.T.A.L.K.E.R. 2 حدس می‌زنیم که بازی به هر دو این تکنولوژی‌ها مجهز شود.

GSC GameWorld همچنین اعلام کرد که در حال ساخت ابزارهای مادسازی برای S.T.A.L.K.E.R. 2  است تا سازندگان ماد بتوانند در همان روز عرضه، ساخت محتوای جدید برای بازی را شروع کنند. البته مانند همیشه عرضه این ابزار به دلیل شرایط سخت توسعه بازی‌ها، ممکن است با تاخیر مواجه شود اما حداقل اکنون مطمئن هستیم که S.T.A.L.K.E.R. 2 به صورت رسمی از مادها پشتیبانی خواهد کرد.

GSC GameWorld در پایان اعلام کرد که برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی به STALKER 2 را ندارد.

در ادامه می‌توانید ویدیو این مصاحبه را تماشا کنید. توجه داشته باشید که زبان ویدیو روسی است اما خوشبختانه از زیرنویس انگلیسی برخوردار است.

دانلود با کیفیت HD دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame