مدت زمان گیم‌پلی Wolfenstein: Youngblood اعلام شد؛ طولانی‌ترین تجربه در سری Wolfenstein

کمی بیشتر از یک ماه تا عرضه Wolfenstein: Youngblood باقی مانده و زمان آن رسیده که طرفداران خود را برای تجربه یک اکشن همکاری‌محور نازی‌کشی آماده کنند. داستان Youngblood به ماجراجویی دختران دو قلوی ویلیام بی‌جِی بلازکویچ، یعنی جس و سوف، می‌پردازد و باید بدانید که آنها کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. پیش از این اعلام شد که Youngblood طولانی‌ترین عنوان در سری Wolfenstein است. این مسئله تعجب طرفداران را به همراه داشت چرا که این قسمت در واقع یک نسخه فرقی به حساب می‌آید و قرار است با نصف قیمت یک بازی کامل یعنی 30 دلار عرضه شود. به هر حال به لطف تهیه‌کننده اجرایی MachineGames، آقای جف گوستافسون، حال می‌دانیم که به اتمام رساندن این بازی دقیقا چند ساعت به طول خواهد انجامید.

به گزارش پردیس گیم، گوستافسون در مصاحبه با وبسایت GamesBeat به برخی از مسائل پربحث Wolfenstein: Youngblood پرداخته است که شامل مدت زمان دقیق گیم‌پلی این بازی نیز می‌شود. به گفته او، داستان غیر خطی Youngblood باعث شده است که مدت زمان گیم‌پلی بازی نسبت به عناوین قبلی سری افزایش پیدا کند. از این رو، به اتمام رساندن داستان Youngblood حدودا 25 تا 30 ساعت به طول خواهد انجامید.

"مسئله کمی عجیب است چرا که Youngblood در واقع بزرگ‌ترین عنوانی است که ما تاکنون ساخته‌ایم اما پروسه تولید کوتاه‌تری داشته است. همانطور که پیش از این گفتم، محتوا و حجم داستان نسبت به نسخه‌های گذشته کمتر است اما روند پیشرفت مراحل و روایت غیر خطی داستان به ما این توانایی را داد که فعالیت‌ها و ماموریت‌های بیشتری را اضافه کنیم، بنابراین مدت زمان گیم‌پلی نسبت به نسخه‌های قبلی طولانی‌تر خواهد بود. فکر می‌کنم که تجربه بازی در صورتی که همه کارهای ممکن را انجام دهید، حداقل 25 تا 30 ساعت به طول انجامد."

Wolfenstein: Youngblood با عرضه در تاریخ 26 جولای 2019 (جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸) بر روی چهار پلتفرم PlayStation 4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch طرفداران سبک اکشن و هیجان‌انگیز را سورپرایز خواهد کرد.

در توضیح داستان و حال و هوای بازی: "Wolfenstein: Youngblood اولین ماجراجویی مدرن همکاری‌محور در سری Wolfenstein است. نوزده سال پس از وقایع Wolfenstein II ویلیام بی‌جِی بلازکویچ در پی انجام ماموریتی در پاریس اشغال شده توسط نازی‌ها، ناپدید می‌شود. حال زمان آن رسیده که دختران دو قلوی ویلیام، جس و سوف بلازکویچ، پس از سال‌ها آموزش و تعلیم زیر نظر پدرشان، وارد ماجرا شوند."

"در همکاری با یک دوست یا به تنهایی وارد ماجرا شوید. توانایی‌های خود را ارتقا دهید، به اکتشاف بپردازید و با تکمیل مراحل، قابلیت‌ها، اسلحه‌ها، ابزار، و آیتم‌های تزیینی جدیدی را بدست آورده و توانایی‌های خود را به حداکثر رسانده و ظاهر خود را شخصی‌سازی کنید. Wolfenstein: Youngblood  بیش از هر عنوانی دیگری در سری Wolfenstein به شما در انجام ماموریت‌ها آزادی عمل می‌دهد. از نحوه انجام ماموریت‌های اصلی در قلب پاریس تا زمان انجام آنها همگی به استراتژی شما بستگی دارد."

منبع متن: pardisgame