در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019، اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite شد. با این حال، عدم نمایش گیم‌پلی این بازی یکی از ایرادات این کنفرانس محسوب می‌شد. اگرچه یک تریلر سینمایی زیبا از را از Halo Infinite شاهد بودیم، اما به نظر می‌رسد برای دیدن نمایش گیم پلی بازی […]

E3 2020 لحظه‌ی بزرگی برای بازی Halo Infinite خواهد بود

در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019، اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite شد. با این حال، عدم نمایش گیم‌پلی این بازی یکی از ایرادات این کنفرانس محسوب می‌شد. اگرچه یک تریلر سینمایی زیبا از را از Halo Infinite شاهد بودیم، اما به نظر می‌رسد برای دیدن نمایش گیم پلی بازی باید تا مراسم E3 2020 منتظر بمانیم.

آقای کریس لی (Chris Lee)، کارگردان استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries)، در پستی در وب‌سایت Halo Waypoint در مورد نمایش Halo Infinite در E3 2019 و آنچه که می‌توانیم انتظار داشته باشیم درباره‌ی بازی در ماه‌های آینده ببینیم، صحبت کرده است.

صحبت‌های کریس لی:

رساندن یک بازی برای زندگی فوق العاده چالش برانگیز است و لحظاتی مانند این و به اشتراک گذاری دید ما برایمان بسیار معنا دار است. من می‌دانم بسیاری از شما خواهان دیدن و دانستن اطلاعات بیشتری از Halo Infinite و من برای به اشتراک ‌گذاری جزئیات بیشتر در آینده بسیار هیجان‌زده هستم. همان‌طور که سال پیش گفتم، ما دوست داریم آنچه را که شما فکر می‌کنید، بشنویم و همچنان قصد داریم از یک برنامه‌ی اولیه پشتیبانی کنیم که به شما راهی برای بازی کردن و بیان نظرات را فراهم می‌کند که به طور مستقیم بر تصمیماتی که برای انتشار بازی و در آینده اتخاذ می‌کنیم، تاثیرگذار خواهد بود. ما هنوز برای انجام این کار آماده نیستیم، اما مطمئنا زمانی که ما برای خوش‌آمد گویی شما آماده باشیم، در مورد آن خواهید شنید.

وی در اظهار نظری گفت که رویداد E3 2020 لحظه‌ی بزرگی برای Halo Infinite خواهد بود.

وی ادامه داد:

رویداد E3 2020 لحظه‌ی بزرگی برای Halo Infinite خواهد بود. تا آن موقع، ما همچنان به پرداختن به رمز و راز Halo دنیای عجیب آن و فرصت بی پایان و پتانسیل این موتور گرافیکی، سخت افزار و بیشتر از همه این تیم ادامه می‌دهیم.

بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و نیز پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa