استودیوی اینزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment) سازنده و شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) ناشر بازی Wasteland 3 تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کردند. بر این اساس، Wasteland 3 در بهار سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و نیز سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک عرضه می‌شود. این سری قدیمی که در سبک نقش‌افرینی […]

تاریخ انتشار بازی Wasteland 3 مشخص شد

استودیوی اینزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment) سازنده و شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) ناشر بازی Wasteland 3 تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کردند.

بر این اساس، Wasteland 3 در بهار سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و نیز سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک عرضه می‌شود. این سری قدیمی که در سبک نقش‌افرینی و در فضایی پسا آخرالزمانی دنبال می‌شود، در جدیدترین نسخه‌ی خود قصد دارد بازی‌بازان را بار دیگر به نقش تکاوران صحرا بازگرداند. در این بازی، تکاوران در تلاش هستند تا تمدن بشری را پس از انفجار هسته‌ای بازسازی کنند.

برایان فارگو (Brian Fargo)، رییس استودیوی اینزایل اینترتینمنت، توضیحاتی درباره‌ی بازی ارائه داده است:

Wasteland 3 یک پروژه‌ی پرشور به ویژه برای من و استودیو بوده است. من در سال ۱۹۸۸ نسخه‌ی اول این سری را کارگردانی کردم و دنباله‌ی آن یکی از موفقیت‌های بزرگ این استودیو بود. ما به این سری بسیار توجه داریم. به لطف همکاری با شرکت دیپ سیلور و مایکروسافت، ما قادر به ارائه‌ی یک تجربه‌ی عمیقی هستیم که طرفداران این سری از ما انتظار دارند.

علاوه بر این موارد، Wasteland 3 شامل مکان‌های جدیدی است که در آن تکاوران با خطرات گوناگون روبه‌رو و نیز درگیر مبارزه با دشمنان می‌شوند. علاوه بر انتخاب‌های مهم و مبارزات تاکتیکی نوبتی که در این سری شناخته شده، در Wasteland 3 ویژگی‌های جدیدی مثل یک سیستم گفتگوی پویا که ساکنان عجیب و غریب در کلرادو را نشان‌ می‌دهد، یک وسیله‌ی نقلیه‌ی قابل ارتقاء و قابلیت بازی کردن بخش داستانی به صورت آنلاین و با همکاری با یک نفر اضافه شده است.

منبع متن: gamefa