شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، در کنفرانس E3 2019 بود که از سری جدید بازی Watch Dogs، با اسم Watch Dogs: Legion رونمایی کرد. طبق اخباری که از بازی ارائه شده است، کاربران می‌توانند در نقش هر کسی، با هر شخصیت و اخلاقیات و گذشته‌ای که دارد بازی کنند. حال خبری منتشر شده که یکی دیگر […]

Watch Dogs: Legion | نیمی از سلاح‌های بازی غیر کشنده هستند

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، در کنفرانس E3 2019 بود که از سری جدید بازی Watch Dogs، با اسم Watch Dogs: Legion رونمایی کرد. طبق اخباری که از بازی ارائه شده است، کاربران می‌توانند در نقش هر کسی، با هر شخصیت و اخلاقیات و گذشته‌ای که دارد بازی کنند. حال خبری منتشر شده که یکی دیگر از امکانات عالی بازی را به نمایش می‌گذارد و آن این است که کاربران می‌توانند بازی را با مخفی‌کاری کامل به پایان برسانند؛ به گونه‌ای که هیچ‌گونه قتلی در بازی رخ ندهد.

در مصاحبه‌ای که سایت Twinfinite با کلاینت هاکینگ (Clint Hocking)، کارگردان بخش طراحی بازی، انجام داده، بیان شده است: ما در حال فکر کردن در مورد این موضوع هستیم که ابزارها و امکانات بسیار زیادی را در زمینۀ مخفی‌کاری در اختیار کاربر قرار دهیم؛ به گونه‌ای که هیچ کسی در بازی کشته نشود (برای مثل افزودن سلاح‌هایی که به جای به قتل رساندن افراد، آن‌ها را بیهوش کند). البته ایشان اشاره کردند که نمی‌دانند آیا امکان این وجود دارد که بدون کشتن کسی بازی را به اتمام رساند یا خیر.

ایشان در این مورد گفتند:

تمام تلاش ما بر این است که تعداد سلاح‌های غیرکشنده را در بازی افزایش دهیم؛ به گونه‌ای که حداقل نیمی از سلا‌ح‌های موجود، غیر کشنده باشند و یک تجربه مخفی‌کاری عالی را برای کاربران خود پدید بیاوریم. همچنین ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک سیستم مخفی‌کاری عالی را به وجود بیاوریم؛ به طوری که در بیشتر موارد اگر شما سلاح خود را بیرون نیاورید، دشمن شما نیز سلاح خود را بیرون نمی‌آورد و علاقه‌ای به جنگ با شما نخواهد داشت.

ایشان همچنین ادامه دادند:

در ساخت این بازی، تمام تلاش ما بر این است که یک بازی مخفی‌کاری عالی و بسیار واقع‌گرایانه را به شما ارائه کنیم و سعی ما بر آن است که هر آنچه برای واقعی نشان دادن یک بازی مخفی‌کاری لازم است را در اختیار بازی‌بازان قرار دهیم.

ایشان در مورد هدف گروه این چنین گفتند:

من قصد ندارم که بگویم برای به اتمام رساندن بازی، نیازی به کشتن افراد نیست و باید کاملا به صورت مخفیانه عمل کنید. این کار هدف ما نیست. هدف ما این است که ابزارها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهیم، تا بتوانند تا جایی که ممکن است بازی را به صورت مخفیانه پیش ببرند. شاید شما بتوانید بازی را به صورت کاملاً مخفیانه به اتمام برسانید، اما این هدف ما نیست و اگر شما این کار را نیز انجام دهید، به خودتان مربوط می‌شود.

حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا این قول‌های شرکت یوبی‌سافت حقیقت دارد یا خیر. بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۶ مارس ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و همچنین برای گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. شما کاربران همیشگی سایت گیمفا، می‌توانید اخبار مربوط به این بازی را در اینجا دنبال کنید. همچنین نظرات خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که به نظر شما، تمام کردن این بازی با این تعدد دشمنان کار سهل و آسانی است یا صعب و دشوار.

منبع متن: gamefa