اتفاقات مراسم E3 2019 از هر سال جالب‌تر بود و قرار است که رفته رفته جالب‌تر نیز بشوند. حتما مراسم مایکروسافت را در E3 2019 مشاهده کردید. بزرگ‌ترین رویداد این مراسم که البته بسیار غافلگیرانه نیز بود، حضور بازیگر معروف، یعنی کیانو ریوز بود. در طی مراسم، یکی از حضار در میان صحبت‌های اقای ریوز […]

پیتر سارک نسخه‌ی رایگان Cyberpunk 2077 را رد کرد

اتفاقات مراسم E3 2019 از هر سال جالب‌تر بود و قرار است که رفته رفته جالب‌تر نیز بشوند.

حتما مراسم مایکروسافت را در E3 2019 مشاهده کردید. بزرگ‌ترین رویداد این مراسم که البته بسیار غافلگیرانه نیز بود، حضور بازیگر معروف، یعنی کیانو ریوز بود. در طی مراسم، یکی از حضار در میان صحبت‌های اقای ریوز بلند جمله‌ی «تو نفس‌گیر هستی» را فریاد می‌زند و با واکنش جالب کیانو ریوز مواجه می‌شود.

استودیوی سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرده بود که به این فرد، یک نسخه‌ی رایگان از بازی را هدیه می‌دهد. قطعا کسی وجود ندارد که چنین پیشنهادی را رد کند، ولی به نظر می‌رسد که فرد مذکور، پیتر سارک (Peter Sark)، نه تنها این پیشنهاد را رد کرده، بلکه پیشنهادی در ازای این موقعیت نیز به استودیوی سازنده داده است:

این پیشنهاد واقعا عالی است…ولی چطور است که به جای آن یک Go-Kart را به بیمارستان کودکان اهدا کنیم؟ حالا این واقعا «نفس‌گیر» است.

واقعا این موضوع بسیار جالب است و امیدواریم که در آینده افراد بیشتری نظیر پیتر سارک را در بین خودمان پرورش دهیم.

منبع متن: gamefa