به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی یک کانال یوتیوب با نام jackfrags ویدئویی به اشتراک گذاشته است که 12 دقیقه از گیم پلی بازی Watch Dogs Legion را که مربوط به دموی نمایشگاه E3 2019 را نشان می‌دهد. این بازی، سومین نسخه از سری بازی‌های Watch Dogs می‌باشد که در جهان پسا برکسیت رخ می‌دهد که تکنولوژی تمام قوانین جامعه‌ی شهر لندن را تغییر داده و بر آن‌ها غلبه کرده است.

این بازی شامل چندین شخصیت قابل بازی می‌شود که هر کدام ویژگی و قابلیت ویژه‌ی منحصر به فرد خود را دارند و اگر آن شخصیتی که انتخاب کرده‌اید، کشته شود، دیگر به بازی برنمی‌گردد و باید شخصیت دیگری را انتخاب کنید.

در Watch Dogs Legion، هر شخصیتی که می‌بینید شامل مجموعه‌ای کامل از انیمیشن‌ها، صداها، ویزگی‌های شخصیتی و چهره‌ای می‌شود و تمام جهان بازی بر اساس تاثیرات گیم پلی تغییر می‌کند. همچنین هر شخصیتی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند بر نحوه‌ی پیشبرد بازی تاثیر بگذارد.

همچنین بازیکنان توانایی‌های ویژه و استثنائی‌ای دریافت می‌کنند که با آن و با توجه به سبک بازی کردن خود می‌توانند شخصیت‌ها را شخصی سازی کنید. بازیکنان می‌توانند سطح خود را ارتقا داده و در کلاس‌هایی همچون هکر، نفود کننده و حمله کننده قرار بگیرند و لباس‌ها و ماسک‌های خود را تغییر دهند.

شما در زیر می‌توانید این تریلر گیم پلی را مشاهده کنید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه 

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند 1398) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و از قابلیت Ray Tracing نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع متن: pardisgame