همان‌طور که می‌دانید، اسکوئر انیکس (Square Enix) قصد دارد تا مانند سال گذشته، در E3 2019 نیز حضور قدرتمندی را داشته باشد. در طی آخرین استریم State of Play مشخص شد که جزئیات بازی Final Fantasy 7 Remake در طی این رویداد بزرگ به اشتراک گذاشته خواهد شد. اما علاوه بر این، ظاهراً بالاخره شاهد […]

ظاهراً اسکوئر انیکس در حال اشاره به نمایش Avengers در E3 2019 است

همان‌طور که می‌دانید، اسکوئر انیکس (Square Enix) قصد دارد تا مانند سال گذشته، در E3 2019 نیز حضور قدرتمندی را داشته باشد. در طی آخرین استریم State of Play مشخص شد که جزئیات بازی Final Fantasy 7 Remake در طی این رویداد بزرگ به اشتراک گذاشته خواهد شد. اما علاوه بر این، ظاهراً بالاخره شاهد عنوان Avengers نیز خواهیم بود.

تعدادی از طرفداران با بررسی توئیت‌های مرتبط با E3 2019، به نتایج جالبی رسیده‌اند. اسکوئر انیکس در ماه‌های آوریل و مه، دو توئیت با محوریت رویداد E3 2019 منتشر کرد. به دو تصویر زیر نگاه کنید:

در ابتدا چیز خاصی به چشم نمی‌آید، اما کافی است به رنگ قاب‌های دو طرف تصویر اصلی نگاهی بیاندازید. رنگ‌های سبز، آبی، نارنجی و بنفش می‌توانند نشان دهنده‌ی سنگ‌های Infinity باشند؛ سنگ‌های قدرتمندی که نقش بسیار مهمی را در فیلم‌های اخیر Avengers ایفا کردند. پس با در نظر گرفتن این موضوع، اگر این ناشر بزرگ ژاپنی توئیت دیگری را با رنگ‌های زرد و قرمز منتشر کند، شاهد تمام رنگ‌های سنگ‌های Infinity خواهیم بود. لطفاً به یاد داشته باشید که در حال حاضر، اسکوئر انیکس تنها حضور Final Fantasy 7 Remake در E3 2019 تائید کرده و در مورد عناوین دیگر خود اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته است. بحث‌های به وجود آمده تنها حاصل گمانه‌ زنی‌های طرفداران بوده و ممکن است حقیقت نداشته باشند.

منبع متن: gamefa