اعضای استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) امروز از انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای بازی جذاب Stellaris خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ می‌توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را مشاهده کنید. Stellaris از سری عناوین به سبک استراتژی است که در سال ۲۰۱۶ برروی […]

به‌روزرسانی جدید بازی Stellaris به‌زودی عرضه خواهد شد

اعضای استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) امروز از انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای بازی جذاب Stellaris خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ می‌توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را مشاهده کنید.

Stellaris از سری عناوین به سبک استراتژی است که در سال ۲۰۱۶ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. سازندگان در طول این سه سال با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف ویژگی‌های جالب و زیادی را به بازی اعمال کردند. مسلما هدف آن‌ها از انجام این کار، رفع مشکلات مختلف و رضایت بیشتر هواداران بود. یکی از نکته‌های جالب این بازی در مقایسه با عناوین استراتژی دیگر، قابلیت شخصی‌سازی و حق انتخاب‌های بسیاری است که موجب جذابیت بیشتر آن شده است. تا چند ماه پیش نیز زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار این بازی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به گوش می‌رسید که سازندگان بالاخره در اسفند ماه آن را در دسترس قرار دادند. شما می‌توانید جزئیات بیشتر خبر را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

این بازی از زمان انتشار تاکنون برروی سیستم‌های ۳۲ بیتی در دسترس بود. بازی‌بازان در غیر این صورت قادر به تجربه‌ی آن نبودند و همین موضوع باعث انتقادهای بسیار شد. به وسیله‌ی به‌روزرسانی ۲٫۳ تحت عنوان Wolfe، این عنوان در اختیار دارندگان سیستم عامل ۶۴ بیتی قرار خواهد گرفت. همچنین این به‌روزرسانی ویژگی‌های دیگری هم دارد که در آینده توسط سازندگان معرفی خواهد شد. تاریخ انتشار Wolfe هنوز مشخص نیست اما این اتفاق همزمان با عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای این بازی با نام Ancient Relics رخ خواهد داد.

منبع متن: gamefa