بازی DmC: Devil May Cry ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. شرکت کپکام (Capcom)  قبل از معرفی رسمی این بازی اعلام کرده بود که قرار است با همکاری استودیوی نینجا تئوری عنوانی متفاوت و با طراحی جدید شخصیت دانته در […]

کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود

بازی DmC: Devil May Cry ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. شرکت کپکام (Capcom)  قبل از معرفی رسمی این بازی اعلام کرده بود که قرار است با همکاری استودیوی نینجا تئوری عنوانی متفاوت و با طراحی جدید شخصیت دانته در این سری ساخته شود.

حال پس از گذشت چند سال از انتشار این بازی، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان بازی Devil May Cry 5، از علاقه‌ی خود به ساخت نسخه‌ی جدیدی از DmC گفته است. ایتسونو که کارگردانی اغلب بازی‌های Devil May Cry را برعهده داشته، از طرفداران بازی DmC است.

آقای مت واکر (Matt Walker) یکی از تهیه‌کنندگان بازی Devil May Cry 5، تایید کرد که تیم سازنده‌ی Devil May Cry همچنان علاقه دارد یک دنباله برای عنوان DmC با همکاری استودیوی نینجا تئوری ساخته شود.

وی در این مورد گفت:

ما قطعا میخواستیم و فکر می‌کردیم که می‌توانیم بار دیگر با نینجا تئوری برای ساخت ادامه‌ی DmC کار کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما همچنان دوست داریم دنباله‌ی این بازی را ببینیم، اما فکر می‌کنیم که وظیفه‌ی ساخت بازی باید کاملا در اختیار نینجا تئوری باشد، زیرا آن‌ها نشان دادند کاملا مناسب این کار هستند.

استودیوی نینجا تئوری سابقه‌ی کار برروی عناوینی مثل Heavenly Sword و Enslaved: Odyssey to the West را دارد. پس از ساخت DmC، این استودیو با ساخت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که برروی مسائل روانی تمرکز داشت، تحسین منتقدان را بدست آورد.

در حال حاضر شانس همکاری مجدد کپکام و استودیوی نینجا تئوری کم به نظر می‌رسد. زیرا این استودیو در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد و به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت فعالیت می‌کند.

بازی Devil May Cry 5 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را با عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن به قلم سعید آقابابایی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa