اطلاعات جدیدی در رابطه با بسته‌های گسترش دهنده‌ی بازی Metro: Exodus توسط استودیوی ۴ای گیمز (۴A Games)، ارائه شد. این استودیو دو بسته‌ی گسترش دهنده را برای آخرین ساخته‌ی خود معرفی کرد که هر دو بسته، داستانی جدید را روایت می‌کنند. امکان خرید این دو بسته به دو صورت جداگانه و همچنین همزمان امکان پذیر […]

بسته‌های الحاقی Metro Exodus معرفی شدند

اطلاعات جدیدی در رابطه با بسته‌های گسترش دهنده‌ی بازی Metro: Exodus توسط استودیوی ۴ای گیمز (۴A Games)، ارائه شد.

این استودیو دو بسته‌ی گسترش دهنده را برای آخرین ساخته‌ی خود معرفی کرد که هر دو بسته، داستانی جدید را روایت می‌کنند.

امکان خرید این دو بسته به دو صورت جداگانه و همچنین همزمان امکان پذیر است. بسته‌ی گسترش دهنده‌ی اول که The Two Colonels نام دارد در تابستان امسال و همچنین بسته‌ی دوم به نام Sam’s Story در اوایل سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین جزئیاتی نیز از داستان این دو بسته‌ی الحاقی در دسترس قرار گرفت.

توجه: در صورتی که بازی Metro: Exodus را تجربه نکرده و یا به اتمام نرسانده‌اید، لطفا از خواندن ادامه‌ی مطلب خودداری فرمائید.

The Two Colonels

سرهنگ خلبنیکوف (Colonel Khlebnikov)، به دنبال یافتن خانه و فرزند خود به زیر سطح شهر اشباح باز می‌گردد اما به دلیل وضعیت بد تونل‌ها و همچنین تشدید حمله‌ی جهش‌یافته‌ها، وی در شرایط بدی قرار می‌گیرد.

شما در این بخش داستانی دوباره در نقش آرتیوم (Artyom)، شخصیت اصلی مجموعه‌ قرار می‌گیرید. همچنین یک سلاح آتش افکن نیز به این بازی اضافه خواهد شد.

Sam’s Story

سم به عنوان یکی از سربازان نیروی دریایی ایالات متحده در سفارت این کشور واقع در مسکو و قبل از سقوط بمب‌ها به عنوان محافظ خدمت می‌کرده است. حال پس از اینکه متوجه می‌شود اسپارتان‌ها دریافته‌اند جهان خارج از مسکو همچنان قابل زندگی است، تصمیم می‌گیرد به دنبال یافتن اعضای خانواده‌ی خود به کشورش یعنی ایالات متحده بازگردد. او طی ماموریت خود برای پیدا کردن راه خروج به بندر ولادی‌وستوک (Vladivostok) می‌رود اما شرایط بیشتر از چیزی که انتظارش می‌رفت پیچیده می‌شوند.

این بخش داستانی، سطحی جدید از «تلاش برای بقا» را به این عنوان اضافه خواهد کرد.

Metro: Exodus هم اکنون برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد منتشر شده از این بازی را تحت عنوان بقایی متفاوت تر از همیشه به قلم آقای رضایی مطالعه فرمائید.

منبع متن: gamefa