جدیدترین به‌روزرسانی Red Dead Online که پایانی بر بتای این بخش محسوب می‌شود، دیروز در دسترس قرار گرفت و راک‌استار اعلام کرد که Red Dead Online به مدت محدود برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ رایگان خواهد بود. شرکت راک‌استار امروز در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که دارندگان پلی‌استیشن ۴ می‌توانند تا تاریخ دوشنبه ۶ […]

Red Dead Online به مدت محدود برای پلی‌استیشن ۴ رایگان شد

جدیدترین به‌روزرسانی Red Dead Online که پایانی بر بتای این بخش محسوب می‌شود، دیروز در دسترس قرار گرفت و راک‌استار اعلام کرد که Red Dead Online به مدت محدود برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ رایگان خواهد بود.

شرکت راک‌استار امروز در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که دارندگان پلی‌استیشن ۴ می‌توانند تا تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ماه (۲۷ می ۲۰۱۹ میلادی) به صورت رایگان به تجربه‌ی Red Dead Online بپردازند. بازی‌بازانی که اشتراک سرویس پلی‌استیشن پلاس ندارند نیز می‌توانند در این مدت بخش چندنفره‌ی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنند.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در صورتی که هنوز موفق به تجربه‌ی این شاهکار راک‌استار نشده‌اید، می‌توانید نقد و بررسی آن را با عنوان «بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی» مطالعه کرده و یا ویدئوی تحلیل فنی بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa