اخیرا تیم سازنده‌ی بازی جذاب Pokemon Rumble Rush از انتشار این عنوان در آینده‌ای نزدیک برروی گوشی‌های هوشمند خبر داده است. به این ترتیب علاقه‌مندان به این سری بازی به‌زودی قادر هستند تا نسخه‌ای جدید را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. جزئیات بیشتر در خصوص این نسخه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. […]

بازی Pokemon Rumble Rush برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد

اخیرا تیم سازنده‌ی بازی جذاب Pokemon Rumble Rush از انتشار این عنوان در آینده‌ای نزدیک برروی گوشی‌های هوشمند خبر داده است. به این ترتیب علاقه‌مندان به این سری بازی به‌زودی قادر هستند تا نسخه‌ای جدید را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. جزئیات بیشتر در خصوص این نسخه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Pokemon آشنا هستند و نسخه‌های متفاوت آن در طول زمان، افراد زیادی را سرگرم کرده است. Pokemon Rumble Rush جدیدترین نسخه‌ی این سری است که سازندگان در ساخت آن از عنوانی با نام Pokemon Rumble World الهام گرفته‌اند. این بازی در گذشته برروی کنسول نینتندو ۳DS عرضه شده بود و در مدت کم هواداران زیادی پیدا کرد. اتفاقات نسخه‌ی جدید در جزیره‌ای زیبا رخ می‌دهد و شما در آن باید به اکتشاف پرداخته و گاهی با دشمنان خود مبارزه کنید.

با اعلام سازندگان، Pokemon Rumble Rush تا ساعاتی دیگر برای دو سیستم عامل اندروید و IOS عرضه خواهد شد و طرفداران برای تجربه‌ی آن فقط باید مدت کمی صبور باشند. گفتنی است که این بازی هم‌اکنون در کشورهایی مانند استرالیا در دسترس قرار دارد. همچنین دیگر نسخه‌ی این سری بازی تحت عنوان Pokemon Sword and Shield در سال ۲۰۱۹ برروی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa