عنوان موردانتظار A Plague Tale: Innocence بالاخره روز گذشته در دسترس قرار گرفت و موفق به کسب نمرات راضی کننده و نسبتا خوبی شد. حال اما توسعه‌دهندگان این عنوان بیان کرده‌اند که هیچگونه برنامه‌ای برای ادامه‌ی این سری و یا انتشار بسته‌های الحاقی برای آن ندارند. صنعت بازی‌های ویدئویی در چند سال گذشته شاهد انتشار […]

سازندگان A Plague Tale: Innocence برنامه‌ای برای ادامه دادن سری ندارند

عنوان موردانتظار A Plague Tale: Innocence بالاخره روز گذشته در دسترس قرار گرفت و موفق به کسب نمرات راضی کننده و نسبتا خوبی شد. حال اما توسعه‌دهندگان این عنوان بیان کرده‌اند که هیچگونه برنامه‌ای برای ادامه‌ی این سری و یا انتشار بسته‌های الحاقی برای آن ندارند.

صنعت بازی‌های ویدئویی در چند سال گذشته شاهد انتشار عناوین کمی در سبک بازی A Plague Tale: Innocence بوده است. این عنوان با ارائه‌ی گیم‌پلی خطی و یک داستان ناب، بازی‌باز را در جریان بازی غرق کرده و به خوبی آن را با خود همراه می‌کند. بازی دوست‌داشتنی استودیوی اسوبو (Asobo Studios) با ویژگی‌های بسیار خوب خود توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است. حال اما این استودیو یک خبر نسبتا بد را برای طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در حال حاضر استودیوی آسوبو هیچگونه برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی و یا ادامه دادن این سری با عرضه‌ی نسخه‌ی دوم آن ندارد. آقای سباستین رنار (Sebastien Renard)، طراح روایی عنوان A Plague Tale: Innocence، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در رابطه به ادامه دادن این سری اینگونه گفته است:

این عنوان تجربه‌ای بک‌باره بوده و قابل ادامه دادن نیست. از این که موفق به ساخت چنین بازی دوست‌داشتنی شده‌‍ایم بسیار خوشحالیم. تیم ما بالا و پایین‌های بسیاری را تجربه کرده و حالا نسبت به عرضه‌ی آن همزمان هیجان‌زده و نگران هستیم؛ هیجان‌زده برای انتشار و نگران برای واکنش‌های کاربران نسبت به آن. حال زمان سفر و تفریحات اعضای استودیوی ما فرا رسیده است.

بازی A Plague Tale: Innocence در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa