اگرچه استودیوی اینکزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment)  توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده است ولی آن‌ها همچنان پیش از تبدیل شدن به یک استودیوی سازنده‌ی عناوین انحصاری، یک بازی مستقل و عرضه نشده‌ی دیگر در دست توسعه دارند. بازی یاد شده همان نسخه‌ی سوم Wasteland است که پیش از خریده شدن استودیو توسط مایکروسافت معرفی شده بود […]

اطلاعات بیشتر از بازی Wasteland 3 در جریان مراسم E3 منتشر می‌شود

اگرچه استودیوی اینکزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment)  توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده است ولی آن‌ها همچنان پیش از تبدیل شدن به یک استودیوی سازنده‌ی عناوین انحصاری، یک بازی مستقل و عرضه نشده‌ی دیگر در دست توسعه دارند. بازی یاد شده همان نسخه‌ی سوم Wasteland است که پیش از خریده شدن استودیو توسط مایکروسافت معرفی شده بود و تمام هزینه‌های آن از طریق سرمایه‌های مردمی جمع‌آوری شده بود.

این استودیو اخیرا اطلاعات جدیدی از روند ساخت بازی و زمان انتشار جزییات جدید از این عنوان نقش‌آفرینی را با هواداران به اشتراک گذاشته است. براساس صحبت‌های تیم سازنده، به نظر می‌رسد هنوز کارهای زیادی در رابطه با توسعه‌ی بازی باقی مانده ولی با این حال، این استودیو مصمم است تا اطلاعات جدیدی از این عنوان را در جریان مراسم E3 امسال که ماه آینده برگزار می‌شود، در اختیار کاربران قرار دهد.

بازی عملا از ابتدا تا انتها قابل بازی و تجربه است. با این حال، هنوز کارهای بسیار زیادی باقی مانده است که باید انجام شوند. درست است که شما می‌توانید اکثر ماموریت‌ها را کامل کنید یا به بیشتر مناطق بازی سر بزنید ولی این مرحله طولانی‌ترین و وقت‌گیرترین مرحله‌ی توسعه‌ی یک بازی است. ما اسکلت و بدنه‌ی اصلی کار را در اختیار داریم و حالا باید آن را با اعضا و محتوای متفاوت پر کنیم تا تبدیل به یک بازی از سری Wasteland شود. همه چیز به خوبی پیش می‌رود ولی حیاتی‌ترین مرحله‌ی کار تازه آغاز شده است. ما در حال استخدام اعضای جدید و توسعه‌ی استودیو هستیم و بسیاری از منابع موجود در شرکت مایکروسافت را به خوبی به کار گرفته‌ایم که این موضوع به ما کمک خواهد کرد تا بازی Wasteland 3 را بیش از پیش توسعه داده و یک تجربه‌ی بهتر را به شما ارائه کنیم.

ما جزییات بیشتر از روند توسعه‌ی بازی را در جریان مراسم E3 با شما به اشتراک خواهیم گذاشت؛ پس منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در این باره باشید.

توسعه دهنده بازی در کنار بیان این مطالب، به هواداران اطمینان داده است که این بازی قرار نیست به صورت انحصاری برروی هیچ فروشگاهی (منظور فروشگاه شرکت اپیک گیمز است) عرضه شود. با توجه به این که در زمان جذب سرمایه‌ی عمومی به هواداران و سرمایه‌گذاران وعده‌ی انتشار بازی برروی دو پلتفرم استیم (Steam) و GOG داده شده بود، تیم سازنده مصمم است تا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Wasteland 3 را برروی هر دو پلتفرم یاد شده عرضه کند.

ما مجددا تاکید می‌کنیم که نسبت به وعده‌ی خود به سرمایه‌گذاران در رابطه با انتشار بازی برروی دو فروشگاه استیم و GOG در روز عرضه‌ی بازی متعهد هستیم. هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی انحصاری بازی برروی یک فروشگاه خاص وجود ندارد. ما بی‌صبرانه منتظر مراسم E3 هستیم تا بتوانیم اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی Wastelands 3 برای عرضه در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. استودیوی اینکزایل، علاوه بر این عنوان، برروی یک بازی معرفی نشده‌ی دیگر نیز کار می‌کند که به احتمال زیاد در انحصار شرکت مایکروساف و پلتفرم‌های این شرکت خواهد بود.

منبع متن: gamefa