جو بزرگی حول قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) شکل گرفته است؛ طوری که از همین حالا کم و بیش مطمئن شده‌ایم که Borderlands 3 قرار است به یکی از بزرگترین بازی‌های امسال تبدیل شود. با این حال، اگر هنوز هم قانع نشده‌اید و نیاز به مدارک بیشتری دارید، بد نیست نگاهی به وضعیت قسمت قبلی این مجموعه بیاندازید. شرکت تیک-تو خبر داده است که بازی Borderlands 2 هنوز هم محبوبیت بسیار بالای خود را حفظ کرده است؛ طوری که طبق گفته‌ی تیک-تو در حال حاضر این بازی ماهانه بیش از ۱ میلیون کاربر متفاوت دارد.

این خبر را تیک-تو در راستای اعلام آمار و ارقام تجاری سه ماهه‌ی اخیر سال مالی خود اعلام کرده است. شرکت تیک-تو هم‌چنین گفت که مجموعه بازی‌های Borderlands تا به امروز بیش از ۴۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند و از این مقدار، ۲۰ میلیون نسخه مربوط به بازی Borderlands 2 بوده است. ۲۳ میلیون نسخه‌ی باقی مانده، قسمت اول بازی Borderlands و هم‌چنین بازی Borderlands: The Pre-Sequel را شامل می‌شوند. احتمالا بازی سریالی Tales from the Borderlands که توسط استودیوی تل‌تیل گیمز ساخته شده بود، در این محاسبات در نظر گرفته نشده است. البته این بازی تحسین شده متاسفانه فروش چندان خوبی نداشت.

بازی Borderlands 2

تیک-تو آمار دقیقی از انتظارات‌شان نسبت به وضعیت فروش Borderlands 3 ارایه نداد، ولی گفت که انتظارات‌شان برای این بازی بسیار بالاست و روی موفقیت آن حساب باز کرده‌اند.

بازی Borderlands 3 قرار است در روز ۱۳ سپتامبر سال جاری میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌ی کامپیوتر بازی برای شش ماه به صورت انحصاری در فروشگاه اپیم گیمز استور عرضه خواهد شد.

بازی Borderlands 2

وضعیت فعلی بازی‌کننده‌های Borderlands 2، با در نظر گرفتن این موضوع که بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است، موفقیت قسمت بعدی این مجموعه بازی‌ها را تضمین می‌کند. حتی با در نظر گرفتن دعواهای بلند و بالای مدیر استودیوی سازنده‌ی این بازی در توییتر و عرضه‌ی انحصاری بازی روی اپیک گیمز استور، باز هم مطمئن هستیم که بازی Borderlands 3 به هنگام عرضه بتواند سر و صدای زیادی راه بیاندازد و موفقیت بزرگی کسب کند.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بیش از یک میلیون نفر ماهانه Borderlands 2 بازی می‌کنند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala