شرکت بلیزارد (Blizzard) قدم در راه یک پروژه‌ی سخت و غیرمنتظره گذاشته است. این شرکت قصد دارد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان World of Warcraft را عرضه کرده و کاربران را دوباره با اصل و ریشه‌های این سری نقش‌آفرینی عظیم آشنا کند. با این حال، از زمان معرفی این پروژه تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر […]

بازی World of Warcraft Classic وارد مرحله‌ی آزمایشی آلفا شده است

شرکت بلیزارد (Blizzard) قدم در راه یک پروژه‌ی سخت و غیرمنتظره گذاشته است. این شرکت قصد دارد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان World of Warcraft را عرضه کرده و کاربران را دوباره با اصل و ریشه‌های این سری نقش‌آفرینی عظیم آشنا کند. با این حال، از زمان معرفی این پروژه تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. پیش از این تنها اعلام شده بود که روند ساخت این بازی به خوبی پیش می‌رود ولی امروز اطلاعات جالبی از شرایط این پروژه منتشر شده است.

هفته‌ی گذشته دیتای بازی World of Warcraft Classic برروی سرورهای شرکت بلیزارد ظاهر شد. این موضوع باعث شد تا همه فکر کنند که نسخه‌ی بتای بازی برای عرضه آماده شده است. با این حال، مدیر روابط عمومی شرکت بلیزارد با انتشار پیامی امید همه را ناامید کرد. آقای بورناک (Bornakk) بیان کردند که دیتای مشاهده شده مربوط به نسخه‌ی آزمایشی آلفا است که تیم توسعه دهنده از آن استفاده می‌کند. اگرچه ایشان اطلاعات زیادی از شرایط فعلی پروژه را منتشر نکردند ولی به هر حال دانستن این موضوع که روند توسعه‌ی بازی در چه مرحله‌ای قرار دارد خالی از لطف نیست. آقای بورناک در مطلب منتشر شده نوشته است:

من خبر کوتاهی برای شما دارم که هم به شایعه‌های مطرح شده پایان می‌دهد و هم شما را از شرایط فعلی پروژه‌ی World of Warcraft Classic آگاه می‌کند. ما به تازگی وارد مرحله‌ی آلفای آزمایش بازی توسط اعضای داخلی تیم شده‌ایم. دیتای جدیدی که شما در روزهای گذشته درباره‌ی آن صحبت کرده‌اید به این مرحله مربوط می‌شود. این مرحله به ما اجازه می‌دهد محتوا و دیگر مکانیک‌ها که بعدا در بازی اصلی نیز استفاده می‌شوند را به صورت کامل آزمایش کنیم.

در کنار این موضوع، ما در حال حاضر خبر دیگر برای شما نداریم. من می‌دانم که همه‌ی شما نسبت به این بازی هیجان‌زده هستید و من از شما به خاطر صبر و شکیباییتان تشکر می‌کنم. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

سری World of Warcraft در حال حاضر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. فارغ از شرایط فعلی بازی World of Warcraft Classic، این بازی قرار است تابستان سال جاری برای همین پلتفرم عرضه شود.

منبع متن: gamefa