استودیوی نیهان فالکام (Nihon Falcom) که در گذشته به معرفی بازی جدید Ys IX: Monstrum Nox پرداخته بود، به تازگی اطلاعاتی از انتشار این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن را در دسترس بازی‌بازان قرار داد که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری در این خصوص پی ببرید. Ys IX: Monstrum Nox از […]

تاریخ انتشار Ys IX: Monstrum Nox در کشور ژاپن مشخص شد

استودیوی نیهان فالکام (Nihon Falcom) که در گذشته به معرفی بازی جدید Ys IX: Monstrum Nox پرداخته بود، به تازگی اطلاعاتی از انتشار این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن را در دسترس بازی‌بازان قرار داد که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری در این خصوص پی ببرید.

Ys IX: Monstrum Nox از سری عناوین مهیج و ترسناک است که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه‌های متفاوتی از این سری بازی از گذشته تاکنون برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شدند که هرکدام از آن‌ها به محبوبیت نیز رسیدند. حال سازندگان امیدوار هستند که جدیدترین نسخه‌‌ی این سری بازی محبوب‌تر از گذشته از آب در بیاید. حدود دو ماه قبل اطلاعاتی در خصوص انتشار این عنوان در دسترس قرار گرفت که از طریق این صفحه می‌توانید به جزئیات بیشتری پی ببرید.

گفتنی است که بازی‌بازان در این بازی توانایی انتخاب هفت شخصیت را دارند که هرکدام از آن‌ها مهارت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. سازندگان فعلا از دو شخصیت این بازی با نام‌های Adol و Dogi خبر داده‌اند که در آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیار طرفداران این سری بازی قرار خواهد گرفت. Ys IX: Monstrum Nox قرار است در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۸ (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) در کشور ژاپن عرضه شود. نسخه‌ی غربی این بازی نیز کمی بعد منتشر خواهد شد و به محض دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa