در جریان اخبار بازی‌های ویدئویی، امروز آقای جف کاپلن (Jeff Kaplan)، کارگردان عنوان Overwatch، طی پیامی اعلام کرد که حالت جدیدی تحت عنوان Workshop Mode به این بازی تیراندازی جذاب اضافه خواهد شد. شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) به طور معمول بازی‌ها خاص و منحصر به فردی را می‌سازد که در این میان، بازی Overwatch یکی […]

حالت جدید Workshop به بازی Overwatch اضافه خواهد شد

در جریان اخبار بازی‌های ویدئویی، امروز آقای جف کاپلن (Jeff Kaplan)، کارگردان عنوان Overwatch، طی پیامی اعلام کرد که حالت جدیدی تحت عنوان Workshop Mode به این بازی تیراندازی جذاب اضافه خواهد شد.

شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) به طور معمول بازی‌ها خاص و منحصر به فردی را می‌سازد که در این میان، بازی Overwatch یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌های این شرکت به حساب می‌آید. اعضای این شرکت همیشه در تلاش بوده‌اند تا با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌سازهای مختلف، عناوین خود را ارتقا داده و آیتم‌ها و محتویات جدیدی را در اختیار هواداران و کاربران قرار دهند. در همین راستا، امروز کارگردان و طراح بازی Overwatch، آقای جف کاپلن طی پیامی در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که حالت جدیدی تحت عنوان Workshop Mode توسط تیم‌های شرکت پلیزارد در دست ساخت قرار دارد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی‌بازان و کاربران در بخش Workshop می‌توانند،  حالت‌های جدیدی بر اساس سلایق و مهارت‌های برنامه‌نویسی خود به بازی اضافه کنند. بی‌شک این بخش برای بسیاری از افراد خلاق و باهوش جذاب به نظر می‌رسد چراکه، محلی برای شکوفا شدن خلاقیت‌های بازی‌بازان است و راهی برای نشان دادن این استعداد به دیگران شناخته می‌شود.

به جرات می‌توان گفت که یکی از نکاتی که برای بسیاری از بازی‌بازان و کاربران جذاب و مهیج به نظر می‌رسد، تعداد قهرمانان بازی Overwatch است که تنوع بسیاری از جنگجویان و محتویات مختلفی را در دسترس قرار می‌دهند. به طور کلی آیتم‌ها و ویژگی‌های گوناگون بر جذابیت بازی می‌افزاید و شرکت بلیزارد، در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

در بخش Workshop، وسایل‌ها و آیتم‌های مختلف و متنوعی در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرند که امکان طراحی و ساخت حالت جدیدی را برای کاربران ایجاد می‌کنند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، حالت Workshop در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی خود به سر می‌برد و پس از تمام شدن این مرحله، به صورت رسمی برروی پلتفرم‌های مورد نظر در دسترس عموم قرار می‌گیرد. پس اگر به دنبال نشان دادن ایده‌ها و ابتکارات خود به دیگران و در پی اعمال کردن آن‌ها در بازی Overwatch هستید، این قسمت را از دست نداده و حتما آن را امتحان کنید.

در نهایت نیز شایان ذکر است که اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هستید که به صورت چند نفره با دوستانتان به تجربه‌ی آن بپردازید و ازش لذت ببرید، عنوان Overwatch یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود که فضایی شاد و لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Overwatch هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را به قلم سعید آقابابایی از این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa