بازی Starlink: Battle for Atlas اگرچه با بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین و بازی‌بازان روبه‌رو شد ولی نتوانست انتظارات شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) در بخش فروش را برآورده کند. با این حال، به نظر می‌رسد این شرکت بازی را به حال خود رها نکرده است. شرکت یوبی‌سافت امروز رسما انتشار این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی […]

تاریخ انتشار بازی Starlink: Battle for Atlas برروی رایانه‌های شخصی مشخص شد

بازی Starlink: Battle for Atlas اگرچه با بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین و بازی‌بازان روبه‌رو شد ولی نتوانست انتظارات شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) در بخش فروش را برآورده کند. با این حال، به نظر می‌رسد این شرکت بازی را به حال خود رها نکرده است. شرکت یوبی‌سافت امروز رسما انتشار این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را تایید کرده است.

شرکت یوبی‌سافت از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن در وب‌سایت رسمی خود رونمایی کرده است. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Starlink: Battle for Atlas ویژگی‌های منحصر به فردی نیز خواهد داشت که برای این پلتفرم طراحی شده‌اند. برای مثال می‌توان به پشتیبانی بازی از نسبت تصویر ۲۱:۹ و طراحی دوباره‌ی کنترلرها و چیدمان دکمه‌ها اشاره کرد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

بازی Starlink: Battle for Atlas هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس بوده و در تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری (۳۰ می سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa