بهینه‌ساز شماره ۱٫۰۳ عنوان Days Gone، که به‌روزرسانی روز نخست این بازی محسوب می‌شود، ظاهراً به ۲۳٫۷ گیگابایت فضا برروی کنسول پلی‌اسیتشن ۴ شما نیاز دارد. بازیِ انحصاریِ پلی‌اسیتشن ۴ استودیوی سونی بند (Sony Bend)، اواخر همین هفته عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد که عده‌ای موفق شده‌اند توسط خرده‌فروشی آمازون، چند روز زودتر […]

گزارش: بهینه‌ساز روز نخست Days Gone، حدود ۲۴ گیگابایت حجم دارد

بهینه‌ساز شماره ۱٫۰۳ عنوان Days Gone، که به‌روزرسانی روز نخست این بازی محسوب می‌شود، ظاهراً به ۲۳٫۷ گیگابایت فضا برروی کنسول پلی‌اسیتشن ۴ شما نیاز دارد.

بازیِ انحصاریِ پلی‌اسیتشن ۴ استودیوی سونی بند (Sony Bend)، اواخر همین هفته عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد که عده‌ای موفق شده‌اند توسط خرده‌فروشی آمازون، چند روز زودتر از عرضه جهانی بازی، به آن دست یابند.

بر اساس پُست منتشر شده در وب‌سایت ردیت از سوی کاربری به نام OffMaths، این بازی، به‌روزرسانی روز نخست پرحجمی دارد که همان به‌روزرسانی شماره ۱٫۰۳ این عنوان محسوب می‌شود. حجم دقیق این بهینه‌ساز ۲۳٫۷۶۹ گیگابایت است اما هنوز جزئیات محتوای آن مشخص نیست.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Days Gone، به تازگی سونی بند از محتوای الحاقی رایگان این بازی رونمایی کرده است. همچنین اخیراً ویدئوی جدیدی از این بازی منتشر شده است، که پشت صحنه روند توسعه آن را به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر، موسیقی‌های Days Gone نیز در دسترس قرار گرفته‌اند که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Days Gone در تاریخ جمه ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa