به زودی در روزهای آینده شاهد جدیدترین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی عنوان Days Gone هستیم. هم اکنون استودیوی سازنده‌ی این عنوان اخبار جدیدی را درباره‌ی اولین بسته‌ی الحاقی Days Gone که به صورت کاملا رایگان در تابستان امسال منتشر خواهد شد، ارائه داد. سال ۲۰۱۹، یک سال بسیار عالی برای بازی‌بازان به خصوص کاربران […]

عنوان Days Gone در ماه ژوئن محتوای الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد

به زودی در روزهای آینده شاهد جدیدترین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی عنوان Days Gone هستیم. هم اکنون استودیوی سازنده‌ی این عنوان اخبار جدیدی را درباره‌ی اولین بسته‌ی الحاقی Days Gone که به صورت کاملا رایگان در تابستان امسال منتشر خواهد شد، ارائه داد.

سال ۲۰۱۹، یک سال بسیار عالی برای بازی‌بازان به خصوص کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ است، چرا که در سال کنونی شاهد عرضه‌ی عناوین مختلف برای این پلتفرم خواهیم بود؛ از جمله بازی Days Gone که در روزهای آینده به صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. تیم سازنده‌ی این عنوان یعنی استودیوی اس‌آی‌ای بند (SIE Bend Studio) در طی آخرین اخبار جدیدترین عنوان خود، اطلاعات تازه‌ای را درباره‌ی اولین بسته‌ی الحاقی عنوان Days Gone ارائه داد که به صورت رایگان در تابستان امسال، در دسترس مخاطبان این بازی قرار خواهد گرفت.

بسته‌ی الحاقی ذکر شده که در زمان نامعلومی از تیر ماه سال ۱۳۹۸ (ژوئن ۲۰۱۹) در دسترس قرار می‌گیرد، شامل آیتم‌ها و گزینه‌های جدیدی است که کاربران به احتمال زیاد به آن نیاز پیدا خواهند کرد. در این بسته‌ی الحاقی، شاهد اضافه شدن سطح دشواری جدیدی خواهیم بود که به مراتب، تجربه‌ی عنوان Days Gone را چالش بر انگیزتر از قبل خواهد کرد. در این حالت بقا، بازی‎‌بازان توان استفاده از قابلیت Fast Travel را ندارند و اجازه‌ی استفاده از آیتم‌ survival vision را در بازی نخواهد داشت؛ علاوه بر آن، بازی‌بازان در این سطح از بازی نمی‌توانند از نقشه‌ی بازی بهره ببرند. طبق گفته‌ی استودیوی سازنده، تروفی‌های جدید برای این سطح دشواری در نظر گرفته خواهد شد و هم زمان با عرضه‌ی این محتوای جدید، در بازی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران با دریافت این محتوای جدید در ماه ژوئن، می‌توانند به چالش‌های جدید هفتگی دست پیدا کنند که شامل مواردی از جمله چالش‌های موتور سواری و وظایف مبارزه و فرماندهی است. کاربران با انجام دادن این چالش‌های هفتگی می‌توانند آیتم‌های جدیدی را دریافت کنند و همواره تروفی های عنوان Days Gone را به دست آورند.

عنوان Days Gone در روز جمعه، ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۶ آپریل ۲۰۱۹) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. امیدواریم همان گونه که این عنوان در تریلر‌های خود می‌درخشید بتواند امتیازات مثبتی را از سوی کاربران و منتقدان دریافت کند.

منبع متن: gamefa