پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی بازی Frostpunk، استودیوی ۱۱ بیت در جدیدترین پیام خود آمار جدیدی از فروش این عنوان را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار داد. در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری در این مورد پی ببرید. Frostpunk از سری عناوین جذاب به سبک استراتژی است که سال گذشته در […]

آمار جدیدی از فروش بازی Frostpunk منتشر شد

پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی بازی Frostpunk، استودیوی ۱۱ بیت در جدیدترین پیام خود آمار جدیدی از فروش این عنوان را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار داد. در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری در این مورد پی ببرید.

Frostpunk از سری عناوین جذاب به سبک استراتژی است که سال گذشته در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار گرفت. طولی نکشید که این بازی به یکی از محبوب‌ترین‌های این سبک تبدیل شد که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به گیم‌پلی جالب و عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی زیاد توسط سازندگان اشاره کرد. در این عنوان شما باید با تلاش فراوان شهری را ساخته و ویژگی‌های آن را ارتقا دهید. علاوه‌بر این باید به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کرده و آن‌ها را برطرف سازید. حالت‌های مختلفی در این بازی وجود دارند که رضایت بازی‌بازان را جلب خواهد کرد. پس اگر از طرفداران عناوین استراتژی هستید، Frostpunk را هرگز از دست ندهید. این بازی در تاریخی نامشخص برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این صفحه مشاهده کنید.

دقیقا یک سال پیش بود که Frostpunk منتشر شد و به مناسبت یک ساله شدن بازی، ۱۱ بیت آماری از فروش آن را عرضه کرده که می‌تواند برای هواداران جالب توجه باشد. بیش از ۱٫۴ میلیون نسخه از این عنوان از سال گذشته تاکنون فروخته شده و این تعداد برای سازندگان رضایت‌بخش بوده است. به نظر می‌رسد که فروش این بازی روند قابل قبولی را طی کرده است و استودیوی سازنده‌ی آن نیز به دنبال افزایش بازی‌بازان در آینده خواهد بود. اگر هنوز هم با این بازی آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آن را از طریق این صفحهمطالعه کنید.

منبع متن: gamefa