شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) بخشی از برنامه‌های خود برای بسته‌های الحاقی بعدی بازی One Piece: World Seeker را با هواداران به اشتراک گذاشته است. دومین بسته‌ی الحاقی بازی شما را در نقش سابو (Sabo) و بسته‌ی الحاقی سوم شما را در نقش ترافالگار دی. واتر لا (rafalgar D. Water Law) قرار می‌دهد. شرکت باندای […]

شخصیت‌های دو بسته‌ی الحاقی بعدی One Piece: World Seeker معرفی شدند

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) بخشی از برنامه‌های خود برای بسته‌های الحاقی بعدی بازی One Piece: World Seeker را با هواداران به اشتراک گذاشته است. دومین بسته‌ی الحاقی بازی شما را در نقش سابو (Sabo) و بسته‌ی الحاقی سوم شما را در نقش ترافالگار دی. واتر لا (rafalgar D. Water Law) قرار می‌دهد.

شرکت باندای نامکو برنامه داشت این اطلاعات را از طریق نسخه‌ی بعدی مجله‌ی هفتگی Shonen Jump منتشر کند ولی همانند همیشه این اطلاعات پیش از انتشار مجله لو رفته است. تریلر مربوط به این دو شخصیت هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

با توجه به این که بسیاری از هواداران منتظر تجربه‌ی بازی در نقش دیگر شخصیت‌های عضو گروه دزدان دریایی Straw Hat بودند، این خبر کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد. البته شرکت باندای نامکو هنوز تعداد دقیق بسته‌های الحاقی بازی را مشخص نکرده است. از این رو هنوز احتمال انتشار بسته‌های الحاقی بیشتر و اضافه شدن شخصیت‌های محبوب سری به این بازی وجود دارد. شما می‌توانید با خرید سیزن پس بازی به تمامی بسته‌های گسترش دهنده‌ی آن دسترسی پیدا کنید. البته تمامی این بسته‌های الحاقی به صورت جداگانه نیز قابل خرید هستند.

بسته‌ی الحاقی اول این بازی، The Void Mirror Prototype، که شما را در نقش Zoro قرار می‌دهد اوایل تابستان امسال عرضه خواهد شد. بازی One Piece: World Seeker هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این لینک مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa