بازی World War Z در هفته‌ی اول خود بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است؛ عملکردی بالاتر از حد انتظار به لطف Epic Games Store

در جریان خبر مطبوعاتی جدیدی که منتشر شده است، اعلام شد که بازی World War Z که توسط استودیوی Saber Interactive توسعه یافته و شرکت Focus Home Interactive ناشر آن است، موفق به فروش یک میلیون نسخه‌ای در هفته‌ی اول عرضه خود شده است (با احتساب هر سه نسخه‌ی پلتفرم‌های PC در Epic Games Store ،PlayStation 4 و Xbox One).

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، مدیر عامل استودیوی Saber Interactive یعنی آقای متیو کارچ (Matthew Karch) در این رابطه اعلام کرد: "استودیوی ما از عملکرد این بازی بسیار هیجان زده شده است. این بازی موفقیتی بیش از حد انتظار داشته، به ویژه در پلتفرم PC که به لطف Epic Games Store حاصل شده است. ما همچنان بر روی این بازی کار می‌کنیم تا آن را ارتقا دهیم و به زودی شاهد پیشرفت‌ها، به روز رسانی‌های مداوم و محتوای گیم پلی جدیدی در این بازی خواهیم بود. همچنین خیلی زود یک ماموریت ویژه به این بازی اضافه خواهد شد که در شهر توکیو جریان دارد."

وب سایت WccfTech در نقد و بررسی خود از این بازی نوشته است: " World War Z به صورت سورپرایزکننده‌ای نگاه و اقتباسی تازه از فرمول Left 4 Dead محسوب می‌شود. با اینکه بازی گاهی اوقات مشکلاتی دارد و هیچ‌گاه به خوبی و بی‌نقصی محصول Valve نمی‌شود، ولی در کل یک بازی شوتر Co-opمحور خوب است که بدون اینکه خیلی‌ خوب یا خیلی بد باشد، بازیکنان را راضی می‌کند."

این بازی هم اکنون با قیمت 39.99 دلار برای پلتفرم‌های PlayStation 4 و Xbox One و با قیمت 34.99 دلار برای PC و از طریق فروشگاه Epic Games Store در دسترس است. آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان راجع به آن چیست؟ لطفا دیدگاه و تحلیل خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame