موسیقی متن رسمی Days Gone هم اکنون از طریق Spotify و iTunes در دسترس است

بعد از چندین سال انتظار، بازی مورد انتظار جهان باز اکشن جدید استودیوی Sony Bend یعنی Days Gone قرار است تا در چند روز آینده منتشر شود. این بازی دقیقا در تاریخ 26 آپریل (6 اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود و اگر دوست دارید تا کمی زودتر حس و حال بازی را تجربه کنید و برای مقابله با سیل عظیم فریکرها مقابله کنید، می‌توانید هم اکنون موسیقی متن رسمی بازی را از طریق سرویس‌های معتبر پخش موزیک گوش کنید و از آن لذت ببرید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، موسیقی متن رسمی بازی Days Gone هم اکنون از طریق سرویس‌های پخش موزیک متعددی همچون Spotify ،Google Play و iTunes در دسترس است. این آلبوم که توسط نیتن وایت هد (Nathan Whitehead) ساخته شده،‌ شامل 25 قطعه است که به خوبی حال و هوای اکشن و خشن آخرالزمانی بازی را القا می‌کند.

همانطور که گفته شد این بازی در تاریخ 26 آپریل (6 اردیبهشت) منتشر می‌شود. به زودی هم نقد و بررسی‌های این بازی در وب سایت‌های معتبر گیمینگ جهان منتشر خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا به موفقیت این بازی امید دارید؟ لطفا دیدگاه و تحلیل خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame