تنها چند روز از عرضه‌ی بازی جالب Forager می‌گذرد اما استودیوی هاپ‌فراگ (HopFrog) در خبر جدیدی اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی برای این عنوان منتشر شده است. به نظر می‌رسد که هدف تیم سازنده‌ی بازی از انتشار این به‌روزرسانی، رفع اشکالات مختلف آن است. در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتر در این خصوص پی ببرید. […]

به‌روزرسانی جدید بازی Forager منتشر شد

تنها چند روز از عرضه‌ی بازی جالب Forager می‌گذرد اما استودیوی هاپ‌فراگ (HopFrog) در خبر جدیدی اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی برای این عنوان منتشر شده است. به نظر می‌رسد که هدف تیم سازنده‌ی بازی از انتشار این به‌روزرسانی، رفع اشکالات مختلف آن است. در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتر در این خصوص پی ببرید.

Forager از سری عناوین به سبک کشاورزی و معمایی است که اواخر سال گذشته توسط هاپ‌فراگ معرفی شد. حدود یک هفته قبل نیز شاهد انتشار این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی بودیم. در این عنوان جذاب شما باید با انتخاب زمین دلخواه خود به کشاورزی پرداخته و کارهای دیگری نظیر ساخت و ساز، حفاری، دفاع از محصولات خود در برابر دشمنان و حل برخی چالش‌ها را انجام دهید. سازندگان مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند که این عنوان به‌زودی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ میز در دسترس قرار خواهد گرفت اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به نظر می‌رسد که Forager با استقبال نسبتا خوبی از سوی بازی‌بازان مواجه شده و عده‌ی زیادی خود را با معماهای جالب آن سرگرم کرده‌اند. برخی از مشکلات و باگ‌های بازی که برای آب و اشیاء مختلف در آن گزارش شده بود، به وسیله‌ی به‌روزرسانی جدید رفع شده‌اند. دیگر اشکال گزارش شده از سوی برخی طرفداران، ذخیره‌سازی بازی بود که برطرف شد و حال بازی‌بازان می‌توانند با خیال راحت‌تری این عنوان را برروی پلتفرم خود تجربه کرده و از آن لذت ببرند. اگر شما هم از طرفداران عناوین به این سبک هستید، Forager را هرگز از دست ندهید.

منبع متن: gamefa