فیلم Avengers: Endgame، ساخته‌ی جدید استودیوی مارول (Marvel Studios)، به طور حتم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سینمای امسال است که این هفته برروی پرده‌ی سینما خواهد رفت. با این حال، به نظر می‌رسد پرده‌ی سینما تنها مقصد این فیلم نخواهد بود. جدیدترین مطلب منتشر شده در حساب توییتر رسمی بازی Fortnite تصویر یک شخصیت […]

توییتر Fortnite به کراس‌اوری با فیلم Avengers: Endgame اشاره کرده است

فیلم Avengers: Endgame، ساخته‌ی جدید استودیوی مارول (Marvel Studios)، به طور حتم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سینمای امسال است که این هفته برروی پرده‌ی سینما خواهد رفت. با این حال، به نظر می‌رسد پرده‌ی سینما تنها مقصد این فیلم نخواهد بود. جدیدترین مطلب منتشر شده در حساب توییتر رسمی بازی Fortnite تصویر یک شخصیت را نشان می‌دهد که سپر کاپیتان آمریکا (Captain America) را در دست دارد. در ادامه‌ی این پیام جمله‌ی Whatever it takes (یکی از جملات کاپیتان آمریکا در این فیلم) و تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) نیز نوشته شده است.

سال گذشته، رویدادی در بازی برگزار شد که به کاربران اجازه می‌داد با برداشتن دستکش Infinity Gauntlet به شخصیت Thanos تبدیل شوند. این رویداد با هدف تبلیغ و معرفی فیلم Avengers: Infinity War برگزار شده بود و به نظر می‌رسد رویداد مشابهی برای جدیدترین قسمت این فیلم در راه است. این احتمال وجود دارد که همانند سال گذشته، آیتم‌های مربوط به قهرمانان و شخصیت‌های فیلم در رویداد جدید بازی نقش داشته باشند. با این حال، باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از این رویداد منتظر بمانیم.

در آخرین اخبار منتشر شده از بازی Fortnite مشخص شد که کشور عراق نیز به جمع تحریم کنندگان این بازی پیوسته است. این بازی بتل رویال که برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است، بیش از ۷ میلیون بازی‌باز هم‌زمان دارد.

منبع متن: gamefa