نگاهی به نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11؛ یکی از بهترین‌های سری از نظر داستان و گیم‌پلی

بازی Mortal Kombat 11 فردا برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد و از همین رو منتقدین به تازگی شروع به انتشار نقدها و نمرات خود از این بازی کرده‌اند.

همانند نسخه‌های پیشین، Mortal Kombat 11 نیز به رهبری "اد بون" و در استودیو NetherRealm Studios توسعه یافته و وظیفه نشر آن را نیز Warner Bros. برعهده دارد. این نسخه در هنگام عرضه دارای 25 مبارز خواهد بود که در ادامه با عرضه DLCهای بازی این رقم به فراتر از 30 مبارز نیز خواهد رسید. تمامی شصخیت‌ها از قابلیت شخصی‌سازی برخوردار هستند و شما می‌توانید بنابر سلیقه خود ظاهر آن‌ها را تغییر دهید. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید تاپیک ۱۰ نکته‌ای که باید پیش از تجربه‌ی Mortal Kombat 11 بدانید را مطالعه نمایید.

در ادامه با هم برخی از نقدهای بازی را مرور می‌کنیم.

CGMagazine 95

Mortal Kombat 11 نه تنها نسخه‌ای سرگرم‌کننده وخارق‌العاده از این سری است، بلکه نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان تا چه حد می‌توانند ارزش و محتویاتی کافی در یک بازی فایتینگ قرار دهند.

PlayStation Universe 95

با توجه به حالت‌های مختلف برای بازی‌کردن و ده‌ها کار مختلف برای انجام‌دادن، Mortal Kombat 11 را می‌توان بهترین نسخه در تاریخ این سری از نظر بصری، موسیقی و از همه مهم‌تر گیم‌پلی نامید. هم‌چنین بد نیست بدانید که با یکی از بهترین بخش‌های داستانی تاریخ نیز روبرو هستیم.

Twinfinite 90

چه در نظر داشته باشید بخش داستانی را تجربه کرده، هر چند وقت یک بار با دوستان‌تان به صورت آفلاین سرگرم شوید و یا به صورت حرفه‌ای در بخش آنلاین به بازی بپردازید، از بازی لذت خواهید برد. محتویات و حالت‌های گوناگونی در بازی برای تجربه‌کردن وجود دارند و احتمالا تا زمانی که Mortal Kombat بعدی در نسل بعد عرضه شود، از تجربه بازی لذت خواهید برد.

IGN 90

Mortal Kombat 11 به لطف مکانیزم‌هایی جدید و عمیق و داستانی سرگرم‌کننده بهترین نسخه در تاریخ 27 ساله این سری است.

Eurogamer Italy 90

NetherRealm با ساخت این بازی کاری فوق‌العاده انجام داده و جلوه‌های بصری و فنی بازی را تا مرز کنسول‌های نسل هشتم پیش برده است. بدون شک با بهترین نسخه در تاریخ این سری روبرو هستیم.

SpazioGames 88

نسخه‌ای جذاب از Mortal Kombat با ده‌ها گزینه مختلف برای شخصی‌سازی و محتویات بی‌شمار در بخش آفلاین که برای ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد. ما گیم‌پلی تاکتیکی را بیشتر از گیم‌پلی‌ـی که از ترکیب‌کردن کمبو‌ها تشکیل شده دوست داریم؛ چرا که آزادی عمل بیشتری به بازیکن می‌دهد.

XGN 85

Mortal Kombat 11 بهترین نسخه در تاریخ این سری است. داستان غنی، صداپیشگان عالی و تمرکز برروی eSprts فوق‌العاده هستند. بازی بی نقص نیست و بدون شک بزرگ‌ترین مشکل آن نرخ ارزی درون بازی است. ولی زمانی که بحث به مبارزه برسد، تقریبا با عنوانی عالی و بدون مشکل روبرو هستیم.

GamesRadar+ 80

بخش داستانی Mortal Kombat 11 در کنار گیم‌پلی آن بهترین و درگیرکننده‌ترین روایتی هستند که من در سال‌های گذشته در یک بازی فایتینگ تجربه کرده‌ام.

Push Square 70

ضعف‌های ساختاری بازی سبب می‌شوند این حقیقت که Mortal Kombat 11 مملو از محتویات مختلف است را فراموش کنیم. بازیکنان حرفه‌ای و عاشقان این سری چیزهای بسیاری برای دوشت‌داشتن پیدا خواهند کردو تازه‌واردان نیز با داستان عالی و گیم‌پلی عمیق بازی به خوبی سرگرم خواهند شد.

Hardcore Gamer 70

Mortal Kombat 11 مجموعه‌ای استوار ولی تا حدودی عادی از مبارز را ارائه می‌دهد که می‌توانید هرکدام از آن‌ها به ده‌ها روش مختلف شخصی‌سازی کنید. واقعا حیف است که بیشتر این فعالیت‌ها و جوایز در بند خریدهای درون برنامه‌ای بازی گرفتار شده‌اند.

Game Informer (فعلا بدون نمره)

به جز بخش آنلاین که بسیار پر مشکل است، من به هم پیشنهاد می‌کنم که هر چه سریع‌تر بخش داستانی سرگرم‌کننده و چالش‌‌های نهفته در Towerها را تجربه کنند.

GameSpot (فعلا بدون نمره)

لیست مبارزان بازی بسیار جذاب و متنوع بوده و بخش داستانی نیز بسیار سرگرم‌کننده و جالب است. مشکل بازی در رویکرد داینامیک محتویات بخش تک‌نفره است و شاید حس کنید که سیستم پبشرفت بازی چندان کارآمد نیست ولی در کل Mortal Kombat 11 در جایی که مهم است، عالی ظاهر می‌شود (نمره احتمالی احتمالا 80)

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک: 84

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame