ماه گذشته شرکت کونامی از ۳ مجموعه‌ی مختلف از بازی‌های کلاسیک خود رونمایی کرد. یکی از این مجموعه‌ها، ۸ بازی کلاسیک از سری محبوب Castlevania را در اختیار شما قرار می‌دهد. در زمان معرفی مجموعه‌ی Castlevania Anniversary Collection چهار بازی از ۸ بازی موجود در این مجموعه معرفی شده بودند. شرکت کونامی (Konami) امروز از […]

لاین‌آپ کامل مجموعه‌ی Castlevania Anniversary Collection مشخص شد

ماه گذشته شرکت کونامی از ۳ مجموعه‌ی مختلف از بازی‌های کلاسیک خود رونمایی کرد. یکی از این مجموعه‌ها، ۸ بازی کلاسیک از سری محبوب Castlevania را در اختیار شما قرار می‌دهد. در زمان معرفی مجموعه‌ی Castlevania Anniversary Collection چهار بازی از ۸ بازی موجود در این مجموعه معرفی شده بودند. شرکت کونامی (Konami) امروز از ۴ بازی باقی مانده نیز رونمایی کرده است.

در زمان معرفی مجموعه‌ی Castlevania Anniversary Collection مشخص شده بود که عناوین Castlevania، Castlevania II: Belmont’s Revenge، Castlevania III: Dracula’s Curse و Super Castlevania IV در این مجموعه حضور خواهند داشت.

شرکت کونامی امروز با انتشار یک مطلب رسمی در وبلاگ پلی‌استیشن از لاین‌آپ کامل این مجموعه رونمایی کرده است. در کنار ۴ بازی یاد شده، این مجموعه میزبان Castlevania: The Adventure (این بازی در سال ۱۹۸۹ برای کنسول Game Boy منتشر شده بود)، Kid Dracule (این بازی در سال ۱۹۹۰ برای کنسول NES منتشر شده بود)، Castlevania II: Simos’s Quest (این بازی در سال ۱۹۸۷ برای کنسول NES منتشر شد) و Castlevania Bloodlines (این بازی در سال ۱۹۹۴ Mega Drive منتشر شده بود) خواهد بود.

شرکت کونامی در کنار انتشار لیست کامل بازی‌های حاضر در این مجموعه، تاریخ انتشار آن را نیز با هواداران به اشتراک گذاشته است. مجموعه‌ی Castlevania Anniversary Collection در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری (۱۶ می سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa