اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتس موسوم به EA Games، از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند. عنوانی اکشن و ماجراجویی با تمرکز برروی بخش تک نفره و داستان‌سرایی از دنیای «جنگ‌های ستاره‌ای» که قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخص عرضه […]

Star Wars Jedi: Fallen Order برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتس موسوم به EA Games، از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند. عنوانی اکشن و ماجراجویی با تمرکز برروی بخش تک نفره و داستان‌سرایی از دنیای «جنگ‌های ستاره‌ای» که قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخص عرضه شود. پس از معرفی این بازی، استودیوی ریسپاون رسماً تائید کرد که این عنوان حاوی هیچگونه سیزن پس، بسته الحاقی و پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود. البته شاید در ادامه برخی از این موارد تغییر کند اما در حال حاضر تمرکز ریسپاون برروی ارائه داستانی قوی و متمرکز است.

با این حال، به نظر می‌رسد که ریسپاون فعلاً برنامه‌ای مبنی بر عرضه این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ ندارد. جی اینگرام (Jay Ingram)، مدیر بخش ارتباطات شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، ابراز داشت که در حال حاضر برنامه‌ای مبنی بر عرضه Star Wars Jedi: Fallen Order برای کنسول نینتندو سوییچ وجود ندارد.

لازم به ذکر است که شاید فعلاً ساخت نسخه نینتندو سوییچ این بازی در دستور کار استودیوی ریسپاون قرار ندارد اما این احتمال وجود دارد که با گذشت شما، آن‌ها تغییراتی در برنامه‌های خود بوجود بیاورند و شاهد انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order برروی کنسول هیبریدی نینتندو باشیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa