آقای رجی فیس امه (Reggile Fils-Aime)، مدیرعامل سابق شعبه‌ی آمریکای شمالی شرکت نینتندو، تصمیم گرفته است تا پس از بازنشستگی و کنار رفتن از این شرکت، فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهد. چند ماه پیش بود که خبرهایی از بازنشستگی مدیرعامل دوست‌داشتنی شعبه‌ی آمریکای شرکت نینتندو منتشر شد و وی دیروز به صورت […]

رجی فیس امه پس از بازنشستگی به توئیتر پیوست

آقای رجی فیس امه (Reggile Fils-Aime)، مدیرعامل سابق شعبه‌ی آمریکای شمالی شرکت نینتندو، تصمیم گرفته است تا پس از بازنشستگی و کنار رفتن از این شرکت، فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهد.

چند ماه پیش بود که خبرهایی از بازنشستگی مدیرعامل دوست‌داشتنی شعبه‌ی آمریکای شرکت نینتندو منتشر شد و وی دیروز به صورت رسمی بازنشسته شد. وی پس از کنار گذاشتن سمت خود در شرکت نینتندو حساب شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر راه‌اندازی کرد و از این پس از این طریق با هواداران خود در ارتباط خواهد بود.

آقای رجی فیس امه در سال ۲۰۰۳ کار خود را در شعبه‌ی آمریکای نینتندو آغاز کرد و زین پس نقش بسیار مهمی در موفقیت این شرکت داشت و خود را به خوبی در دل هواداران این شرکت جا داده بود. او اولین بار در رویداد E3 سال ۲۰۰۴ شرکت در کنفرانس‌های نینتندو را آغاز کرد و صحبت‌های مهمی را در رویدادهای E3 سال‌های بعد نیز ارائه داد. وی روز گذشته به صورت رسمی سمت خود را ترک کرد و آقای دوگ باوزر (Doug Bowser) به عنوان جانشین او در شرکت نینتندو فعالیت خواهد کرد.

اگر به دنبال کردن او در توئیتر علاقه‌مند هستید، می‌توانید فعالیت‌های روزانه‌ی او را از اینجا دنبال کنید.

منبع متن: gamefa