سازندگان بازی One Finger Death Punch در جدیدترین پیام خود اعلام کردند که دومین نسخه از از این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این پلتفرم باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را مشاهده کنید. One Finger Death Punch 2 از […]

بازی One Finger Death Punch 2 برروی رایانه‌های شخصی منتشر شد

سازندگان بازی One Finger Death Punch در جدیدترین پیام خود اعلام کردند که دومین نسخه از از این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این پلتفرم باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را مشاهده کنید.

One Finger Death Punch 2 از سری عناوین مبارزه‌ای اکشن است که در آن شما باید در نقش شخصیت‌های مختلف و مهارت‌ها و ابزاری که در اختیار دارید، به نبرد با رقبای خود رفته و آن‌ها را از میان ببرید. در این بازی به تدریج برخی تکنیک‌های ورزش کونگ‌فو در اختیار شما قرار می‌گیرد که مطمئنا با استفاده از آن‌ها تجربه‌ی این بازی لذتبخش‌تر خواهد شد. طراحی این عنوان جذاب به گونه‌ای است که رضایت اکثر طرفداران این سبک را جلب خواهد کرد. حدود دو ماه پیش دموی رایگانی از این بازی برای بازی‌بازان منتشر شد تا آن‌ها را بیشتر با این عنوان آشنا کند. جزئیات بیشتر را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

در One Finger Death Punch 2، بازی‌بازان قادر خواهند بود تا بیش از ۴۰۰ مرحله، ۲۶ مهارت و ۱۰۰۰ انیمیشن را تجربه کنند و اوقات مهیجی را برای خود رقم بزنند. همچنین یک حالت بقای نامحدود نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید در آن به جنگ با دیگران پرداخته و قدرت خود را محک بزنید. این عنوان هم‌اکنون با قیمت ۵٫۹۹ دلار برروی رایانه‌های شخصی منتشر شده است. اگر از طرفداران این سبک بازی‌ها هستید، One Finger Death Punch 2 را هرگز از دست ندهید. در پایان می‌توانید جزئیات منتشر شده از معرفی این بازی جالب در این صفحه مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa