سازندگان بازی Sea of Thieves در خبری خوب اعلام کردند که این عنوان جذاب با ۵۰ درصد تخفیف برای هفته‌ی آینده در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ می‌توانید جزئیات بیشتر در خصوص این خبر را مشاهده کنید. Sea of Thieves از سری عناوین به سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۷ […]

تخفیف ۵۰ درصدی بازی Sea of Thieves برای هفته‌ی آینده

سازندگان بازی Sea of Thieves در خبری خوب اعلام کردند که این عنوان جذاب با ۵۰ درصد تخفیف برای هفته‌ی آینده در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. در ادامه‌ می‌توانید جزئیات بیشتر در خصوص این خبر را مشاهده کنید.

Sea of Thieves از سری عناوین به سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و از همان ابتدا توانست بازی‌بازان زیادی را به سوی خود جذب کند. سازندگان نیز با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف به محبوبیت آن اضافه کردند. اخیرا نیز متوجه شدیم که به‌روزرسانی جدید این بازی که قابلیت‌هایی از جمله ماهیگیری را به آن اضافه می‌کند، قرار است در اواخر ماه آپریل در دسترس قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در خصوص این به‌روزرسانی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. همچنین جزئیاتی مربوط به بخش داستانی این عنوان از این صفحه قابل خواندن است.

حال تیم سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است که از هفته‌ی آینده تا آخر ماه آپریل، این بازی با پنجاه درصد تخفیف و قیمتی در حدود ۳۰ دلار در فروشگاه مایکروسافت قابل خرید خواهد بود. این تخفیف فوق‌العاده فرصتی مناسب برای بازی‌بازانی است که هنوز موفق به تجربه‌ی این عنوان نشده‌اند. اگر شما نیز از طرفداران عناوین به این سبک هستید، Sea of Thieves را هرگز از دست ندهید. در پایان می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa