کمتر از دو هفته تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری سال ۲۰۱۹ یعنی Days Gone باقی مانده و تیم سازنده از این فرصت استفاده کرده تا اطلاعات جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک بگذارد. در جدیدترین خبر منتشر شده، فضای مورد نیاز برای نصب این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ […]

فضای مورد نیاز برای اجرای بازی Days Gone مشخص شد

کمتر از دو هفته تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری سال ۲۰۱۹ یعنی Days Gone باقی مانده و تیم سازنده از این فرصت استفاده کرده تا اطلاعات جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک بگذارد. در جدیدترین خبر منتشر شده، فضای مورد نیاز برای نصب این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، شما برای اجرای بازی Days Gone به ۶۷ گیگابایت فضای خالی برروی کنسول خود نیاز خواهید داشت. این گزارش که توسط وب‌سایت Playfront منتشر شده، انتشار یک به‌روزرسان در روز نخست عرضه‌ی بازی را نیز تایید کرده است. اگرچه حجم این به‌روزرسان مشخص نشده است ولی براساس اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسان ۱٫۰۲ بسیار کم حجم بوده و برروی رفع مشکلات و باگ‌های احتمالی تمرکز خواهد داشت.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۶ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نقدها و نمرات این بازی یک روز پیش از عرضه‌ی رسمی این عنوان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین ویدئوی منتشر شده از این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید. مطالعه‌ی پیش‌نمایش این بازی با عنوان «غریبه‌ای در جامعه‌ی فریکرها» برای هواداران خالی از لطف نخواهد بود.

منبع متن: gamefa