استودیوی تریپ‌وایر (Tripwire) اخیرا از انتشار نسخه‌ای بازسازی شده از سری بازی Killing Floor برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ خبر داده و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را نیز مشخص کرده است که در ادامه با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد. سری بازی Killing Floor به سبک تک‌نفره و شوتر اول شخص در گذشته برروی پلتفرم‌های […]

تاریخ انتشار بازی Killing Floor: Double Feature برروی پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

استودیوی تریپ‌وایر (Tripwire) اخیرا از انتشار نسخه‌ای بازسازی شده از سری بازی Killing Floor برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ خبر داده و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را نیز مشخص کرده است که در ادامه با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

سری بازی Killing Floor به سبک تک‌نفره و شوتر اول شخص در گذشته برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن وی‌آر منتشر شد و نمرات خوبی را هم کسب کرد. سطوح دشواری، سلاح‌ها و حالت‌های مختلف و جذاب باعث پرطرفدار شدن این بازی شده است. حالت بقا نیز از قسمت‌های جالب این عنوان است که در آن شما در نقش یکی از ۱۲ بازیکن باید با دیگران جنگیده و به پیروزی دست یابید. اگر هنوز هم با این سری بازی آشنایی ندارید، تریلر یکی از نسخه‌های آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

به تازگی باخبر شدیم که استودیوی تریپ‌وایر قصد انتشار نسخه‌ای تحت عنوان Killing Floor: Double Feature را برروی پلی‌استیشن ۴ دارد که شامل دو بازی بازسازی شده و قدیمی Killing Floor 2 و Killing Floor: Incursion است. در این نسخه کیفیت بازی به مراتب بیشتر شده تا تجربه‌ای لذتبخش را برای بازی‌بازان رقم بزند. این بازی در دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱ می ۲۰۱۹ میلادی) و با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در اختیار دارندگان این کنسول قرار خواهد گرفت. در صورت دریافت جزئیات بیشتر در خصوص این بازی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa