شرکت کونامی (Konami) که در گذشته از انتشار عنوان Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution برروی نینتندو سوییچ خبر داده بود، تاریخ دقیق عرضه‌ی آن برای این کنسول در کشور ژاپن را مشخص کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution از سری عناوین جالب و […]

تاریخ انتشار بازی Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت کونامی (Konami) که در گذشته از انتشار عنوان Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution برروی نینتندو سوییچ خبر داده بود، تاریخ دقیق عرضه‌ی آن برای این کنسول در کشور ژاپن را مشخص کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution از سری عناوین جالب و پرطرفدار است که در گذشته برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته بود. گفتنی است که این عنوان، اولین نسخه از این سری بازی است. پس از کسب امتیازات مناسب، سازندگان برای عرضه‌ی آن برروی نینتندو سوییچ نیز متقاعد شدند که اطلاعات مربوط به این خبر را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

به نظر می‌رسد که دوست‌داران این بازی در ژاپن انتظار زیادی برای تجربه‌ی آن نخواهند کشید. این عنوان در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۵ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) برروی نینتندو سوییچ در این کشور منتشر خواهد شد. به گفته‌ی سازندگان، بخش آنلاین بازی با تغییرات قابل توجهی همراه بوده و کیفیت آن نسبت به گذشته بیشتر به چشم می‌آید تا تجربه‌ی این بازی لذت‌بخش‌تر از قبل باشد. همچنین احتمال انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای دو کنسول دیگر وجود دارد که در صورت دریافت جزئیات بیشتر، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع متن: gamefa