Gearbox Software

استودیوی Gearbox Software در این روزها کم و بیش در سکوت خبری بوده، We Happy Few تنها عنوان بزرگی است که طی سال‌های اخیر منتشر کرده‌اند و Battleborn که سال 2016 عرضه شد آخرین عنوانی است که توسط خود این استودیو توسعه یافته. خب، این شرکت برنامه دارد تا سکوت خود را به طرز پر سر و صدایی بشکند. Gearbox در مراسم PAX East 2019 یک غرفه‌ی اختصاصی خواهد داشت که در وصف آن این چنین نوشته شده...

"این فرصتی است که به وسیله آن می‌توانید نگاهی به پشت صحنه‌های Gearbox Software و Gearbox Publishing بیاندازید، همچنین به روز رسانی‌هایی از جانب سازندگان Brothers in Arms، Battleborn، Borderlands و بیشتر خواهیم داشت! رونمایی‌ها، موارد اختصاصی و سورپرایزهایی انجام می‌شود که پیش‌تر هرگز دیده نشده، پس مراسم را از دست ندهید!"

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، با نزدیک‌تر شدن تاریخ شروع نمایشگاه PAX East، حساب رسمی توئیتر Gearbox توئیت‌های مختلفی درمورد بازی‌های متنوعی ارسال می‌کرده (تا اینجای کار چهار بازی). بیائید نگاهی به آن‌ها داشته باشیم؛

توئیتی که در 21 اسفند ارسال شده.

این مسلماً مربوط به Borderlands 3 می‌شود که در حال حاضر قسمت اعظم منابع داخلی Gearbox را به خود اختصاص می‌دهد.

Tweet

وقت آن رسیده اشاره‌ای به یکی دیگر از بازی‌های PAX داشته باشیم!

توئیتی که در 22 اسفند ارسال شده.

این یکی یه مقدار بیشتر مرموز به نظر می‌رسد. از آنجا که احساس مکانی ناخوشایند را منتقل می‌کند، بعضی‌ها حدس می‌زنند که شاید دنباله یا بسته‌ای الحاقی برای We Happy Few باشد.

Tweet

وقت آن رسیده اشاره‌ای به یکی دیگر از بازی‌های PAX داشته باشیم!

توئیتی که در 23 اسفند ارسال شده.

خب، این هم واضح است که ارتباطی با سری Borderlands دارد. شاید کلکسیونی از سه بازی اول برای Nintendo Switch باشد. از کجا معلوم.

Tweet

وقت آن رسیده اشاره‌ای به یکی دیگر از بازی‌های PAX داشته باشیم!

توئیتی که در 24 اسفند ارسال شده.

و بالاخره، این تصویر را داریم. اینجا چیز زیادی برای حدس زدن وجود ندارد! می‌تواند ارتباطی با سری بازی‌های جدیدی داشته باشد که Gearbox سال گذشته به آن اشاره کرده بود؟ گفتنش سخت است. Gearbox چیزهای زیادی منتشر می‌کند که ساخت خودشان نیست، پس احتمالات بی‌نهایت است.

غرفه‌ی Gearbox PAX در 8 فروردین فعالیت خود را شروع می‌کند. شما امیدوار هستدید چه چیزهایی را ببینید؟

منبع متن: pardisgame