همان‌طور که می‌دانید، پس از دستگیری آقای پیر تاکی (Pierre Taki)، یکی از بازیگران عنوان Judgment، شرکت سگا (Sega) جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Ryo Ga Gotoku را از بازار خارج کرد. این اقدام باعث نگرانی طرفداران بازی شد و انتشار نسخه‌ی غربی آن را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. این اتفاق نه تنها برای طرفداران […]

تهیه کننده‌ی Judgment: اجازه نمی‌دهم بازی از بین برود

همان‌طور که می‌دانید، پس از دستگیری آقای پیر تاکی (Pierre Taki)، یکی از بازیگران عنوان Judgment، شرکت سگا (Sega) جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Ryo Ga Gotoku را از بازار خارج کرد. این اقدام باعث نگرانی طرفداران بازی شد و انتشار نسخه‌ی غربی آن را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

این اتفاق نه تنها برای طرفداران بلکه برای توسعه دهندگان Judgment نیز دردناک بوده است؛ چراکه در حال حاضر زحمات چندین ساله‌ی این استودیو به خاطر اشتباه یک نفر در شرف نابودی است.

آقای دایسکه سایتو (Daisuke Sato)، تهیه‌ کننده‌ی سری Yakuza که برروی Judgment نیز کار کرده است، به تازگی به توئیتر رفته و از ساخته‌ی خود دفاع کرده است.

من اجازه نمی‌دهم طوری به نظر برسد که این بازی اصلاً وجود نداشته است. من آن را باز می‌گردانم.

برخلاف توئیت اخیر آقای سایتو که سبب امیدواری طرفداران غربی بازی نیز شده، شرکت سگا هنوز بیانیه‌ی تازه‌ای را در این مورد منتشر نکرده است. حال باید دید که آیا Judgment می‌تواند از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده است، خارج شود یا خیر.

بازی Judgment هم‌اکنون در کشور ژاپن برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa