شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی از تغییرات گیم‌پلی نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III گفته است. این نسخه همراه با تغییرات کلی، تغییرات به خصوصی نیز بر روی کنسول نینتندو سوییچ دریافت خواهد کرد که بیشتر آن‌ها مربوط به قابلیت‌های منحصر به فرد این کنسول هستند. جزییات این تغییرات در به‌روزرسان ماهانه عنوان Assassin’s […]

یوبیسافت از تغییرات در گیمپلی نسخه ریمستر Assassin’s Creed III میگوید

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی از تغییرات گیم‌پلی نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III گفته است. این نسخه همراه با تغییرات کلی، تغییرات به خصوصی نیز بر روی کنسول نینتندو سوییچ دریافت خواهد کرد که بیشتر آن‌ها مربوط به قابلیت‌های منحصر به فرد این کنسول هستند.

جزییات این تغییرات در به‌روزرسان ماهانه عنوان Assassin’s Creed Odyssey اعلام شدند. یوبی‌سافت می‌گوید که بیشتر این تغییرات برای به تعادل رساندن میزان مخفی‌کاری و اکشن در بازی هستند. استفاده از حرکت ترور‌ دوگانه، که در نسخه اصلی بازی نیز وجود دارد، حالا با تغییرات به وجود آمده ساده‌تر شده است. تا پیش از این تغییرات، برای سوت زدن حتما می‌بایست پشت چیزی پنهان می‌شدید، ولی حالا از میان بوته‌ها نیز امکان پذیر است. هدفگیری آزادانه و استفاده از سلاح‌های دوربرد، که از نسخه چهارم به سری اضافه شده بود نیز به نسخه ریمستر می‌آیند تا آزادی عمل بیشتری را به بازی‌باز ارائه کنند.

همچنین، این نسخه علاوه بر رابط کاربری و اقتصاد بهبود یافته، سلاح‌های جدیدی را نیز به همراه خود می‌آورد. در این نسخه لباس‌های اصلی سری در دسترس خواهند بود که به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد تا از لباس شخصیت‌هایی همچون بایِک (Bayek) و الکسیوس (Alexios) نیز بهره ببرند.

از تغییرات مخصوص نسخه نینتندو سوییچ می‌توان به استفاده از حسگر‌های لمسی در منو‌ها و حسگر‌های حرکتی برای هدفگیری اشاره کرد. سازندگان همچنین دستی بر رابط کاربری خواهند کشید تا در حین رفتن از حالت خانگی به حالت دستی کنسول مشکلی پیش نیاید. این عنوان از قابلیت HD Rumble نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه ریسمتر شده بازی Assassin’s Creed III در تاریخ ۹ فروردین  ۱۳۹۸(۲۹ مارس ۲۰۱۹) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اما طرفدارانی که قصد تجربه این عنوان را بر روی نینتندو سوییچ دارند باید تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱ مه ۲۰۱۹) صبر کنند. این نسخه از بازی در سیزن‌پس Assassin’s Creed Odyssey نیز هست.

عنوان Assassin’s Creed Odyssey هم اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است. با ما در نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «Assassin’s Creed + RPG، یک ترکیب جادویی | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Odyssey» به قلم سعید آقابابایی همراه باشید.

منبع متن: gamefa