استودیوی بازی‌سازی کدمسترز (Codemasters)، به عنوان یکی از بهترین سازندگان بازی‌های اتومبیل‌رانی شناخته می‌شود که بازی‌های زیادی همچون Dirt Rally 2.0 را توسعه داده است. اگر از طرفداران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید و این فرصت را نداشته تا این بازی‌های بی‌نظیر را بازی کنید، عنوان GRID 2 هم‌اکنون در انتظار شما است. طبق اخبار و […]

بازی GRID 2 برای مدتی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

استودیوی بازی‌سازی کدمسترز (Codemasters)، به عنوان یکی از بهترین سازندگان بازی‌های اتومبیل‌رانی شناخته می‌شود که بازی‌های زیادی همچون Dirt Rally 2.0 را توسعه داده است. اگر از طرفداران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید و این فرصت را نداشته تا این بازی‌های بی‌نظیر را بازی کنید، عنوان GRID 2 هم‌اکنون در انتظار شما است. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی GRID 2 تا چند روز به صورت کاملا رایگان در دسترس خواهد بود.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌‌ای هستید، قطعا هزینه‌های زیادی برای خرید بازی‌هایی در این سبک پرداخت کرده‌اید. بازی‌های اتومبیل‌رانی همیشه طرفداران و هواداران خاص خود را دارند و فضای مهیجی از رقابت و مسابقه توسط خودروهای قدرتمند را برای بازی ‌بازان تدایی می‌کنند. حال اخیر اخبار و گزارش‌های منتشر شده که بیان می‌کنند بازی GRID 2 تا تاریخ یکشنبه ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۱۷ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت کاملا رایگان در فروشگاه Humble در دسترس خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که دو عدد پیست رایگان نیز در اختیار بازی‌بازان خواهد بود تا لذت رانندگی در محیط‌های مختلف را به دست آورند.

سری Grid همیشه عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی گرافیک داشته و  دارای نورپردازی فوق‌العاده‌ای در حین مسابقات است. رانندگی با خودروهایی که با سرعت‌های سرسام‌آور حرکت می‌کنند و صدایی مهیج از موتور خود خارج می‌کنند، همیشه یکی از نکاتی بوده که علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل‌رانی را به سوی سری بازی GRID کشانده است. در همین راستا، دومین نسخه‌ی این سری، از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است که بازی‌بازان و کاربران زیادی از تجربه‌ی آن لذت برده‌اند. پس اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی این عنوان منحصر به فرد و جذاب هستید، این فرصت را از دست نداده و بدون پرداخت هیچ مبلغی شروع به تجربه‌ی بازی GRID 2 کنید.

منبع متن: gamefa